|
کدخبر: 240414

بدترین خبر ممکن برای یحیی پس از شکست تلخ

مهمترین غایب پرسپولیس در دیدار سوپرجام مقابل فولاد خوزستان مهدی ترابی بود که به دیدار مقابل نساجی هم نخواهد رسید.

ورزش بدترین خبر ممکن برای یحیی پس از شکست تلخ

ستاره شماره ۹ پرسپولیس عصر یکشنبه همراه سایر بازیکنان این تیم و بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه امام علی (ع) شهرستان سیرجان تمرین کرد.

مهدی ترابی در این تمرین نیز کوچک ترین نشانه ای از بیماری کرونا یا حتی سرماخوردگی نداشت. او در تمرین ضربات پنالتی هم شرکت کرد و بعد به همراه سایر سرخپوشان راهی هتل محل اقامت پرسپولیس شد. در ادامه اما شب بازی سوپرجام، مهدی ترابی احساس گلو درد داشت و آبریزش بینی پیدا کرد و بلافاصله پزشکان پرسپولیس او را از جمع بازیکنان جدا کرده و تست کُرونا گرفتند. با توجه به زمانی که تست کُرونا می‌برد جواب آن نیامد ولی مهدی ترابی اجازه حضور در کنار همبازیانش را پیدا نکرد و از شب بازی قرنطینه شد.

رسیدن این خبر به یحیی گل‌محمدی به مثابه آب یخی بود که در سرمای زمستان سیرجان روی سر او ریخته شد. سرمربی پرسپولیس برخلاف میل باطنی دستور به قرنطینه شدن ستاره تیمش داد تا بیماری به سایر بازیکنان سرایت نکند اما تمام برنامه‌هایش به هم ریخت! او اصلا برنامه‌ای برای بازی دادن به حامد پاکدل نداشت و تمام تمرینات اخیر تیمش را حول محور مهدی ترابی تنظیم کرده و حساب زیادی هم روی جا به جایی‌های تاکتیکی و هماهنگی این بازیکن با وحید امیری باز کرده بود اما زهی خیال باطل!

شنیدیم گل‌محمدی که هرگز خاطره خوشی از اردوهای تیم ملی ندارد با اشاره به مصدومیت میلاد سرلک در مورد بیماری مهدی ترابی به اطرافیانش در پرسپولیس گفت: این هم از دومین ملی‌پوش ما!

صبح بازی نتیجه تست کرونای مهدی ترابی نیامد اما حال عمومی او بدتر شد. سرفه‌های خُشک و تب و لرز ستاره ملی پوش پرسپولیس پزشکان این تیم را هم به فکر فرو برد: آیا ترابی به بازی با نساجی مازندران می‌رسد؟ تعویضی شاید اما ۹۰ دقیقه محال است!

مهدی ترابی با توجه به بیماری‌اش تمرینات این هفته تیمش را از دست خواهد داد. کاروان پرسپولیس روز شنبه تمرین سبکی می‌کند و به مشهد می‌رود که باز هم درصورت حضور احتمالی ترابی در تمرینات فشاری به او نخواهد آمد و اگر یحیی گل‌محمدی این بازیکن را با خودش ببرد باز نمی‌تواند در ترکیب اصلی بگذارد. در بهترین حالت ممکن است مهدی ترابی برای دقایقی کوتاه بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه جاری و رأس ساعت ۱۷ در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر