|
کدخبر: 240220

وعده فرهاد به هواداران / یک هافبک طراح در رادار استقلال

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ورزش

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید در مورد کنفرانس قبلی صحبت کنم که صحبت‌هایی را در مورد تیم ملی و سرمربی تیم ملی انجام دادم. اعتراف می کنم که یک مقدار تند صحبت کردم و ناراحتی بچه ها بعد از پیروزی مزید بر علت شد که آنطور حرف بزنم. از آقای سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را طور دیگری فرض کنند و به عنوان سرمربی حرفه ای می دانم که نباید در کار او دخالت کنم و هر طوری که دوست دارد می تواند تیمش را ارنج کند.

او ادامه داد: باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید مقام بالاتری در تیم ملی داشته باشد. روابط دوستانه ای با سرمربی تیم ملی دارم و بارها از او حمایت کردم؛ وقتی نیاز به همدلی داریم یک رفتار متقابل را از سرمربی انتظار دارم و تقاضا دارم که شان استقلال در تیم ملی بالاتر باشد. مردم از موفقیت تیم ملی خوشحال می شود و این خوشحالی ها رنگی نیست و مربوط به سه رنگ پرچم کشورمان است.

مجیدی درمورد وضعیت تیم پیکان گفت: پیکان مسابقات خوبی انجام داده و باید باهوش بازی کنیم. بازی سختی است. از بازیکنان ممنونم که با توجه به شرایط تمرینی در مسباقه قبلی تلاش کردند در کل بازی سخت و مشکلی داریم.

سرمربی استقلال همینطور درباره جذب بازیکن ازبکستانی و پلی میکر هم گفت: ما یک هافبک برزیلی مدنظرمان بود و باشگاه هم تلاش کرد متاسفانه جلسات به نتیجه نرسید و یک هافبک دیگری را معرفی کردم و امیدوارم این بازیکن را جذب کنند تا مشکل خط میانی حل شود. بازیکن ازبک را از قبل می شناختم و بازی های ازبکستان را آنالیز می کردیم و جوان است و به نظرم خیلی می تواند به تیم ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حردانی به بازی فردا می‌رسد یا خیر، گفت: باشگاه به ما گفتند که می تواند در این بازی بازی کند.

سرمربی استقلال درمورد اینکه جابجایی‌ها در زمستان روی چینش بازیکنان در ترکیب تیم اثر می‌گذارد یا خیر، گفت: آقای عارف آغاسی جزو خروجی ما نبود و ایشان یک ماهی بود که صحبت می کرد و دوست داشت که جدا شود و مسائل زندگی در تهران دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. او جزو برنامه خروجی ما نبود و با توجه به نیازهایی که داشتیم بازیکن جذب کردیم.

مجیدی درمورد حضور جانواریو در آکادمی استقلال و حضور آرش برهانی به عنوان ریاست این آکادمی بیان کرد: خیلی خوشحالم که آقای جانواریو قرار است به تمرین بیاید و برای آقای برهانی هم در عرصه مربیگری خوب بودند و امیدوارم در پست جدیدشان هم موفق باشند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها