|
کدخبر: 240198

واگذاری سرخابی‌ها وارد مرحله حساسی شد

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای دکتر رییسی دستور اکید به خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دادند.

اقتصاد واگذاری سرخابی‌ها وارد مرحله حساسی شد

بنیامین شکوه فر روز دوشنبه در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت اظهار داشت: به همین دلیل دهها جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد تا وضعیت خصوصی سازی این ۲ باشگاه پرطرفدار مشخص شود.

وی افزود: با توجه به کارهایی که تاکنون انجام شده، نماد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان سال به بورس راه پیدا خواهند کرد و همچنین وضعیت خصوصی سازی این ۲ باشگاه تعیین و مشخص شود.

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان دامه داد: البته باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا با مشکل مواجه شدند که از این رقابتها کنار گذاشته شدند اما این مشکل مربوط به امروز نبوده و حدود سه الی چهار سال است که از کنفدراسیون آسیا تذکراتی داده شده بود اما به این تذکرات و قوانین بی‌توجه بودیم.

شکوه‌فر در ادامه به ورزش گیلان اشاره کرد و گفت: ورزش گیلان ظرفیت بی‌نظیری دارد و استعدادهای خوبی نیز در این استان در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد.

معاون امور حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به ماده ۸۸ اشاره و اظهار کرد: با این وجود با مشکلات عجیبی دست به گریبان هستیم و با توجه به اینکه در بند سه اصل سه قانون اساسی ورزش رایگان است اما برای اجرای

آن مشکلاتی وجود دارد که از ظرفیت ما خارج است و باید در تعامل با همه قوا دنبال راه حل آن باشیم که یکی از این موارد نیز ماده ۸۸ است که باید اماکن ورزشی را به مناقصه بگذاریم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها