|
کدخبر: 239548

۴ ستاره جذاب لیگ در راه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس قصد دارد بازیکنان مدنظر گل محمدی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال را به خدمت بگیرد.

ورزش ۴ ستاره جذاب لیگ در راه پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با پرداخت طلب اوساگونا باز شد و مدیران باشگاه توانستند در اولین اقدام خود احمد گوهری دروازه بان صنعت نفت آبادان را به خدمت بگیرند و آنها قصد دارند مابقی بازیکنان مدنظر گل محمدی را جذب کنند.

رامین رضاییان بازیکن شاغل در لیگ قطر، سعید صادقی بازیکن گل گهر سیرجان، پریرا مهاجم فولاد، پیمان بابایی مهاجم تراکتور، شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت آبادان و چند مهاجم خارجی گزینه های مدنظر گل محمدی در فصل نقل و انتقالات هستند.

گوهری جانشین رادوشوویچ در پرسپولیس شد

بعد از جدایی رادوشوویچ دروازه بان کروات از پرسپولیس، سرخپوشان توانستند احمد گوهری دروازه بان صنعت نفت آبادان را به خدمت بگیرند تا او جانشین رادوشوویچ شود. البته مدیران باشگاه بعد از استعلام فسخ قرارداد گوهری از سازمان لیگ قراردادش را ثبت می کنند. البته او در تمرینات سرخپوشان شرکت می کند تا آماده بازی سوپرجام با فولاد شود.

مشکل رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس

با وجود اینکه رامین رضاییان با السیلیه قطر فسخ کرده است، اما با توجه به اینکه او در کمیته اخلاق پرونده حقوقی دارد برای پیوستن به پرسپولیس دچار مشکل شده است. البته نام مهدی تیکدری هم به عنوان بازیکن مدنظر گل محمدی مطرح شد که گویا باشگاه گل گهر سیرجان اجازه جدایی این بازیکن را نداده است.

مهاجمان مدنظر گل محمدی در نقل و انتقالات

با توجه به اینکه عیسی آل کثیر و حامد پاکدل مهاجمان پرسپولیس مصدوم هستند، مدیران باشگاه به دنبال جذب مهاجم در فصل نقل و انتقالات هستند. در ابتدا پرسپولیسی ها به سراغ پریرا رفتند که با مخالفت باشگاه فولاد و جواد نکونام مواجه شدند. همچنین در لیست یحیی گل محمدی نام چند مهاجم خارجی باکیفیت نیز به چشم می خورد که در صورت توافق مالی یکی از آنها جذب خواهد شد.

علاوه بر این، پیمان بابایی و شروین بزرگ مهاجمان تراکتور و صنعت نفت آبادان هم مدنظر گل محمدی هستند که مدیران باشگاه مذاکرات با این بازیکنان را آغاز کرده اند تا شاید یکی از آنها را به خدمت بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها