|
کدخبر: 238543

زمان بازگشت یحیی به پرسپولیس اعلام شد

اگرچه یحیی گل محمدی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر نشد اما طی دو روز آینده در محل تمرینات تیمش آفتابی خواهد شد.

ورزش زمان بازگشت یحیی به پرسپولیس اعلام شد

یحیی گل محمدی به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت.

امروز همان دوشنبه ای بود که یحیی گل محمدی به عنوان آخرین فرصت برآورده شدن شرایط جدیدش اعلام کرده بود. همان موعد اولتیماتوم که البته خودش هم بهتر از هرکسی می دانست شرایطش به گونه ای است که در این بازه زمانی عملی نخواهد شد. اما حداقل محبوبیت خود را یک بار دیگر محک زد و مشخص شد از چه جایگاه خوبی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است.

در این مدت هم هواداران پرسپولیس به حمایت از او به صورت تمام قد پرداختند و هم باشگاه پرسپولیس سعی کرد پرداختی ها را به حداکثر رسانده و زمین تمرین مناسبی را تدارک ببیند و حتی پیشکسوتان پرسپولیس هم از یحیی حمایت کردند و همه این مسائل دست به دست هم می دهد تا حالا این توقع ایجاد شود که یحیی برگردد.

برخی معتقد هستند شاید در ادامه این استعفا نتیجه معکوس داده و هرآنچه یحیی برای کسب محبوبیت و مقبولیت انجام داده را از بین ببرد و عده دیگری هم می گویند یحیی بی شک باهوش تر از آن است که با دست خود به این جایگاه پشت پا بزند.

یحیی اگرچه امروز هم در محل تمرین حاضر نشد اما همان طور که در طرفداری پیش از این نوشتیم او طی دو روز آینده به پرسپولیس باز خواهد گشت. بی تردید پرسپولیسی ها نمی توانند وضیت فعلی تیم محبوب شان را بیش از این تحمل کنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها