|
کدخبر: 234689

تمدید قرارداد فوق ستاره منچستر مشروط شد

مذاکرات منچستریونایتد و برونو فرناندز برای تمدید قرارداد فعلا متوقف شده اما در بهار، دوباره این مذاکرات شروع می‌شود.

ورزش تمدید قرارداد فوق ستاره منچستر مشروط شد

اهمیت برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد خیلی بالاست اما دست‌مزد او به اندازه اهمیتش در این تیم نیست.

حتی در تساوی ۲-۲ منچستریونایتد مقابل استون ویلا، برونو فرناندز ستاره پرتغالی شیاطین سرخ به هواداران این تیم یادآوری کرد که چه کیفیت بالایی دارد. او پیش از کامبک عالی تیم استیون جرارد، دو گل به ثمر رساند و یک نمایش بسیار عالی داشت. نمایش برونو فرناندز مقابل استون ویلا، دقیقا مثل همان عملکردی بود که این هافبک ۲۷ ساله پرتغالی در اوایل دوران حضورش در اولدترافورد داشت. به همین علت منچستریونایتد از ماه‌ها پیش درباره تمدید قرارداد برونو فرناندز، برنامه‌ریزی را شروع کرده بود چرا که آن‌ها حس می‌کردند او لایق دست‌مزد بیشتری است.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، مذاکرات منچستریونایتد و برونو فرناندز برای تمدید قرارداد فعلا متوقف شده است چرا که در پایان پاییز، نمایندگان برونو فرناندز پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده‌اند. انتظار می‌رود در ماه می، مذاکرات تمدید قرارداد دوباره شروع شود یعنی زمانی که فرناندز و منچستریونایتد می‌توانند درباره تیم فصل آینده، دید واضح‌تری داشته باشند.

دست‌مزد هفتگی کنونی برونو فرناندز در منچستریونایتد، پیش از احتساب پاداش‌های حضور در لیگ قهرمانان اروپا صد هزار پوند است اما بسیاری از بازیکنان شیاطین سرخ، دستمزد بیش‌تری نسبت به این ستاره خط هافبک یونایتدی‌ها دریافت می‌کنند. مشخصا کریستیانو رونالدو، پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد است زیرا او بیش از ۴۰۰ هزار پوند در هر هفته دست‌مزد می‌گیرد. داوید دخیا، هفته‌ای ۳۷۵ هزار پوند دست‌مزد می‌گیرد. پل پوگبا، رافائل واران، آنتونی مارسیال، جیدون سانچو، ادینسون کاوانی و مارکوس رشفورد همگی حداقل ۲۰۰ هزار پوند در هفته دست‌مزد دریافت می‌کنند و دست‌مزد هفتگی لوک شاو و هری مگوایر هم چیزی نزدیک به این رقم است.

منچستریونایتد شرایط و پیشنهاد بهتری نسبت به دستمزد فعلی برونو فرناندز به او ارائه کرده اما بازیکن می‌خواهد به اندازه اهمیتش برای تیم دست‌مزد بگیرد و خواهان رقمی برابر با پردرآمدترین بازیکنان تیم است. در خصوص فرم این فصل ستاره پرتغالی منچستریونایتد، تردیدهایی ایجاد شده اما فقط محمد صلاح و هری کین از زمان حضور فرناندز در لیگ برتر، تعداد گل‌های بیش‌تری در لیگ به ثمر رسانده‌اند. این هافبک ۲۷ ساله

در ۷۰ دیداری که در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته توانسته ۳۳ گل و ۲۲ پاس گل ثبت کند. منچستریونایتد خیالش بابت شرایط راحت است؛ آن‌ها برای تمدید قرارداد فرناندز تحت فشار نیستند چرا که او تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد و بند تمدید یک ساله خودکار هم در قرارداد او گنجانده شده است

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها