|
کدخبر: 234261

زمستان شلوغ در انتظار سرخ‌ها / کی میشه بمب یحیی؟

پرسپولیسی‌ها اگر در نقل و انتقالات زمستانی نیازشان به جذب بازیکن بیشتر از استقلال نباشد قطعاً کمتر نیست.

ورزش زمستان شلوغ در انتظار سرخ‌ها / کی میشه بمب یحیی؟

سرخپوشان در پنجره تابستانی موفق نشدند اهدافشان را به طور کامل محقق کنند و جای خالی نفرات جدا شده به خوبی پر نشدند که مهم‌ترین آن مربوط به خط حمله پس از جدایی شهریار مغانلو است و این موضوع بارها مورد اعتراض یحیی گل محمدی قرار گرفت. سرخپوشان با عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و حامد پاکدل وارد مسابقات شدند و این نفرات نتوانستند به طور کامل نیاز سرخپوشان در خط حمله را براورده کنند و در این میان عیسی آل کثیر هم تا پایان فصل به دلیل مصدومیت خانه نشین شد تا نیاز سرخپوشان به جذب مهاجم بیشتر از قبل شود.

همچنین پس از جدایی رادوشوویچ حالا حامد لک تنها گزینه پرسپولیس در دروازه است و نیاز به جذب یک گلر هم در این تیم احساس می‌شود.

صحبت از علاقه سرخپوشان به جذب بازیکنانی از جمله محمود قائد رحمتی، علیرضا کوشکی، پیمان بابایی و یک یا دو بازیکن خارجی مطرح است. ضمن اینکه دو بازیکن تاجیکستانی هم ظاهراً مشکلشان حل شده و از نیم فصل دوم در جمع سرخپوشان حاضر می‌شوند. در مورد خط دروازه هم پرسپولیس نیاز به جذب گلر دارد ولی مشخص نیست چه بازیکنی را قرار است جذب کنند. صحبت‌هایی از بازگشت بیرانوند مطرح بود که بعید است خیلی جدی باشد.

همچنین از گوشه و کنار اخباری مبنی بر احتمال بازگشت رامین رضاییان و علی علیپور به پرسپولیس شنیده می‌شود.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها