|
کدخبر: 233308

جانشین ام باپه از منچستر می‌آید / تصمیم عجیب پاریسی‌ها

به نظر می رسد پوچتینو علاقه زیادی به حضور رشفورد در پاریس دارد.

ورزش جانشین ام باپه از منچستر می‌آید / تصمیم عجیب پاریسی‌ها

مارکوس رشفورد در این فصل نتوانسته است عملکرد درخشان خود در گذاشته را باز تکرار کند. او در این فصل در ۱۵ بازی برای منچستر یونایتد در تمامی رقابت ها آمار ۳ گل و ۱ پاس گل را از خود ثبت کرده است که فاصله زیادی تا استاندارد های این بازیکن دارد.

به نظر می رسد که او بعد از مصدومیت و عمل جراحی اش ریکاوری موفقی نداشته و این عامل اکنون در حال نشان دادن تاثیر خود است. هر چند که با وجود افت این بازیکن به نظر نمی رسد که از توجه و اهمیتی که باشگاه ها به او دارند کم شده باشد و همچنان علاقه مندان زیادی دارد.

مائوریسیو پوچتینو یکی از طرفداری بزرگ مارکوس رشفورد است. ۶ ماه پیش زمانی که رئال مادرید علاقه خود به کیلیان ام باپه را علنی کرد، پاری سن ژرمن شروع به تهیه لیستی کوتاه برای جایگزینی ستاره فرانسوی خود کرد که رشفورد در صدر این لیست قرار داشت. به نظر می رسد که رشفورد اولویت اول پاریسی ها برای جایگزینی ام باپه باشد. در منچستر یونایتد نیز نگرانی هایی در مورد وضعیت و فرم فعلی رشفورد وجود دارد.

چندین تن از اسطوره های یونایتد با این بازیکن ارتباط برقرار کرده اند تا به او کمک کنند از وضعیت و افت فعلی خود خارج شود. به گزارش ESPN، این احساس در منچستر یونایتد وجود دارد که رشفورد پس از عمل جراحی اش، تاکنون به بهبودی کامل نرسیده است و به همین دلیل قادر نیست در حال حاضر بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. با این حال علیرغم وجود نگرانی هایی در مورد وضعیت فعلی رشفورد، یونایتد در حال آماده کردن خود برای پیشنهاد قراردادی جدید به رشفورد در تابستان پیش رو است. گفتنی است که رشفورد تا سال ۲۰۲۳ با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها