|
کدخبر: 228724

آجورلو به دنبال نجات استقلال از یک خطر بزرگ

در حالی که همه جا صحبت از حذف قطعی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیاست اما مسئولان باشگاه استقلال همچنان امیدوارند در مورد آنها معجزه‌ای رخ بدهد.

ورزش آجورلو به دنبال نجات استقلال از یک خطر بزرگ

کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مدارک و کاستی های هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دست گذاشته و قصد حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما یک منبع آگاه در باشگاه استقلال گفت: ما همچنان امیدواریم در روزهای آخر اتفاقات مثبتی رخ دهد و خبر خوبی را به هواداران استقلال بدهیم.

ما همه کارهایی را که لازم بود در این دو ماه انجام داده ایم و قرار است بحث مالکیت مشترک  هم حل و فصل شود. تاجایی که ما می‌دانیم پرسپولیس باید حدود یک ماه قبل پول کالدرون را می داد که این کار انجام نشد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماجرا حساس شد. طبعاً پرسپولیسی‌ها شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند ما هم البته بدهی هایی داشتیم که پرداخت کردیم و احساس می‌کنیم شرایطمان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های آسیایی فراهم است. البته هنوز چیزی قطعی نیست و به هر حال احتمال حذف استقلال هم وجود دارد اما از نظر ما کار هنوز تمام شده نیست و تلاش ها در این راه ادامه دارد.

این فرد آگاه در باشگاه استقلال در ادامه گفت: تمام تلاش سردار آجورلو این است که بدهی ها را پرداخت کرده و رضایت طلبکاران را بگیرد در همین چند ماه هم تنش های زیادی صورت گرفت تا کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود و بعضی ها شبانه روزی در باشگاه تلاش کردند تا رضایت خاطر هواداران را فراهم کنند با این حال باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی می‌گیرد؟

 این مقام مسئول در باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا دوست ندارد تیم های پرطرفداری چون استقلال و پرسپولیس را از دست بدهد آنها همواره در کلیپ های خود ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی را در بازی‌های استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهند و طبعاً خودشان هم خیلی دوست ندارند چنین مزیت بزرگی را از دست بدهند به هر حال حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا درآمدهایی را هم برای آنها در پی دارد اما یکسری مشکلات مربوط به سنوات گذشته می‌شود که ربطی هم به مدیریت های جدید ندارد و امیدواریم در نهایت بتوانیم طی امروز و فردا پیام‌آور خبری بسیار خوش برای هواداران استقلال باشیم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر