|
کدخبر: 229751

۲ بمب اتمی در راه رئال مادرید

رئال مادرید می‌خواهد پروژه جدید کهکشانی‌ها را به بهترین شکل ممکن تکمیل کند. پس از اطمینان از جذب رایگان کیلیان ام باپه، لوس بلانکوس نسبت به خرید ارلینگ هالند هم امیدوار است.

ورزش ۲ بمب اتمی در راه رئال مادرید

با وجود علاقه پدر ارلینگ هالند برای انتقال پسرش به لیگ برتر انگلیس، مهاجم جوان دورتموند دوست دارد در لالیگا اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد. رئال مادرید و بارسلونا هر دو به ارلینگ هالند علاقه نشان داده‌اند و خاویر تباس، رییس لالیگا هم از انتقال ستارگان بزرگ به اسپانیا استقبال می‌کند. تباس پیش‌تر گفته بود رئال مادرید توانایی مالی جذب همزمان هالند و ام باپه را دارد.

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا هالند را به نیوکمپ ببرد اما رئال مادرید از نظر مالی وضعیت بسیار بهتری دارد و رابطه آن‌ها با دورتموند فوق‌العاده است. یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی دورتموند که با فلورنتینو پرز دوست است، پیش‌تر گفته بود علاقه رئال مادرید به هالند جدی است و او ترجیح می‌دهد به جای انگلیس، راهی اسپانیا شود.

رئال مادرید مطمئن است که می‌تواند در تابستان پیش‌رو، هزینه‌های قابل توجهی انجام دهد. ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، اهداف اصلی رئال مادرید برای خط حمله هستند. ام باپه قرار است به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود و این یعنی قهرمان لالیگا بابت پرداخت هزینه انتقال هالند و کمیسیون مینو رایولا مشکل مالی نخواهد داشت. رایولا نیز مشتاق است یک معامله بزرگ با رئال مادرید انجام دهد و هالند، بهترین گزینه ممکن برای چنین معامله‌ای است.

هالند می‌خواهد به تیمی ملحق شود که پروژه برنده‌ای داشته باشد و نقش اول تیمی باشد که در تمام جبهه‌ها برای قهرمانی بجنگد؛ کاری که در دورتموند نتوانسته است انجام دهد. در بارسلونا، شانس دستیابی به چنین هدفی کم‌تر است و این یعنی رئال مادرید می‌تواند شانس بهتری داشته‌باشد. رئال مادرید خوش‌بین است هم ام باپه و هم هالند را در تابستان ۲۰۲۲ جذب کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر