|
کدخبر: 221512

با این اتفاق کام پرسپولیسی‌ها شیرین می‌شود

اظهار نظر جدید وزیر ورزش، به نوعی دست رد به صدری تلقی شد.

ورزش با این اتفاق کام پرسپولیسی‌ها شیرین می‌شود

بعد از دوره سه ماهه حضور مجید صدری در سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس انتخاب مدیرعامل وارد فاز جدیدی شده و باید مجمع باشگاه پرسپولیس که در آن دو وزیر ( وزیر دادگستری و وزیر اقتصاد ) دیگر هم حضور دارند درباره آینده مدیریتی باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شود.

در مدت حضور مجید صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس وی با انتقاداتی از سوی هواداران و پیشکسوتان مواجه شد.

برهمین اساس وزیر ورزش نمی‌خواهد مقابل افکار عمومی قرار بگیرد در ابتدا از اعضای هیئت مدیره مشورت خواست و برنامه گرفت.

در مرحله بعد با تعدادی از پیشکسوتان جلساتی برگزار کرد تا به جمع بندی برای انتخاب مدیرعامل برسد. در روز ششم آذر ماه سال جاری خبری به صورت رسمی منتشر شد که اعضای هییت مدیره خواستار حکم مدیر عاملی مجید صدری شده اند.

اما یک روز پس از نامه هیئت مدیره پرسپولیس و معرفی مجید صدری به عنوان مدیرعامل به وزیر ورزش، حمید سجادی در مصاحبه‌ای به این تصمیم واکنش نشان داد.

در همین رابطه حمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: «برنامه‌ریزی کردم که به فوریت در خدمت هیئت مدیره باشیم؛ اگر نیاز باشد اعضای هیئت مدیره تغییر کند، باتغییر مواجه می‌شود و اگر نیاز به تقویت هم باشد این تصمیم گرفته می‌شود. انتخاب مدیرعامل با مشورت هیئت مدیره و البته به انتخاب مجمع خواهد بود. در مجمع بنده، وزیر دادگستری و وزیر محترم اقتصاد هستند.»

باید دید با توجه به اظهار نظر صریح وزیر ورزش مبنی بر انتخاب مدیرعامل توسط مجمع باشگاه پرسپولیس به نظر می‌رسد شانس صدری برای دریافت حکم مدیرعاملی پرسپولیس به حداقل خود رسیده است.

منبع: رکنا

ارسال نظر