|
کدخبر: 219762

ترکیب احتمالی پرسپولیس / بازگشت ستاره محبوب

پرسپولیس با چند تغییر به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس / بازگشت ستاره محبوب

قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر اوضاع خوبی در لیگ ندارد و در ۳ دیدار اخیر خود نتوانست برنده از زمین بیرون بیاید.

سرخ پوشان در حالی امروز در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می روند که یحیی گل محمدی باز هم قصد دارد تغیراتی را در ترکیب اصلی تیمش به وجود بیاورد.

پرسپولیس در بازی قبل مقابل مس رفسنجان با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و  عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

برای بازی با صنعت نفت سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند بازی کند. در کنار سید جلال، رادوشویچ و رضا اسدی هم به دلیل عملکرد ضعیف در بازی های قبلی از ترکیب اصلی خارج خواهند شد و به جای آن‌ها نفراتی مثل وحید امیری، حامد لک و احسان پهلوان که بازیکن مورد علاقه سرمربی پرسپولیس به حساب می آید در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

همچنین یحیی قصد دارد بر خلاف دو دیدار قبلی در بازی امروز دوباره با سیستم ۲-۴-۴ تیمش را ارنج کند. به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب احتمالی حامد لک، وحید امیری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک،احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به مصاف حریف خود خواهد رفت مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاق دیگری بیفتد و یحیی تصمیمش را عوض کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر