|
کدخبر: 219290

این استقلالی بمب بزرگ یحیی در نیم فصل؟

یک رسانه داخلی مدعی شد یکی از بازیکنان استقلال ابراز امیدواری کرده در نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ برتر، به عضویت تیم رقیب دربیاید.

ورزش این استقلالی بمب بزرگ یحیی در نیم فصل؟

یک روزنامه ورزشی که امروز در بخشی از نیم صفحه نخست خود، خبر از احتمال فولادی یا پرسپولیسی شدن رشید مظاهری داده بود، دقایقی پیش بدون آن که به نام مظاهری اشاره کند، مدعی شد یک بازیکن استقلال علاقه دارد شاگرد یحیی گل محمدی شود.

دقایقی پیش خبر ورزشی در رسانه خود، بدون اینکه نامی از کسی ببرد، ادعا کرد بازیکن استقلال در گفتگو با این رسانه اظهار امیدواری کرده در نیم فصل به یحیی گل محمدی که مربی مورد علاقه اش است، بپیوندد.

طبق ادعای این رسانه، بازیکنی که خواهان جدایی از جمع آبی پوشان است، چندان از سوی فرهاد مجیدی در ترکیب تیمش مورد استفاده قرار نمی گیرد. با آدرس هایی که این رسانه از این بازیکن جدایی طلب می دهد، به نظر می رسد رشید مظاهری که در ذوب آهن شاگرد یحیی گل محمدی بود را باید سوژه اصلی این خبر بدانیم.

رشید مظاهری این فصل تنها مقابل ذوب آهن در ترکیب استقلال بود که آن هم با مصدومیت سید حسین حسینی و خروج او از میدان رقم خورد. حالا با توجه به درخشش علیرضا رضایی مقابل نساجی، به نظر می رسد رشید مظاهری انتظار دارد در صورت تداوم نیمکت نشینی، نیم فصل بدون مشکل از استقلال جدا شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها