|
کدخبر: 219087

تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال / سورپرایز جدید فرهاد در راه است؟

با توجه به عملکرد تیم فوتبال استقلال طی دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر و نارضایتی فرهاد مجیدی از نحوه بازی شاگردانش، احتمال ایجاد تغییراتی در استقلال مقابل گل گهر وجود دارد.

ورزش تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال / سورپرایز جدید فرهاد در راه است؟

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته ششم به حساب آورد. تقابل دو تیم مدعی با چاشنی مُچ اندازی امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بر جذابیت آن افزوده خواهد شد.

استقلال و گل گهر در حالی باید یکدیگر را در سیرجان دیدار کنند که شاگردان مجیدی با ۱۱ امتیاز در رده دوم و شاگردان قلعه نویی با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارند. هیچیک از دو تیم تاکنون طعم شکست را نچشیده‌اند، گل گهر با ۷ گل زده بهترین خط حمله و استقلال با یک گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی است.

مجیدی که تیمش بعد از ۳ پیروزی متوالی در هفته‌های اول تا سوم، در هفته‌های چهارم و پنجم دو مساوی پشت سر هم به دست آورد، در نشست‌های خبری یکی دو هفته اخیر هم نارضایتی تلویحی را از عملکرد برخی شاگردانش اعلام داشته است.

بازی با گل گهر را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های نیم فصل اول این تیم دانست که پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است. آبی پوشان نمی‌خواهند همچنان روی ریل تساوی گام برداشته و مترصد بازگشت به مسیر پیروزی هستند.

احتمال اینکه فرهاد مجیدی در هفته ششم تغییراتی را در تیمش یا در شرح وظایف برخی از بازیکنانش ایجاد کند، وجود دارد و احتمال اینکه این تغییرات در خط میانی آبی پوشان اعمال شود، بیشتر است.

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر میهمان گل گهر است و این بازی ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۳ آذر در سیرجان برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر