|
کدخبر: 216840

شوک به پرسپولیس / ستاره سرخ ها تا نیم فصل حق بازی ندارد؟

حکم عیسی آل کثیر هفت روز دیگر قطعی می شود و بعد از آن، قانون یک تنفس ۴۰ روزه و یک مهلت ۷ روزه به این بازیکن می دهد و اگر بعد از این مدت، همچنان مشکل پابرجا باشد، شاکی می تواند مانع بازی کردن عیسی آل کثیر در پرسپولیس شود

ورزش شوک به پرسپولیس / ستاره سرخ ها تا نیم فصل حق بازی ندارد؟

عیسی آل کثیر در احکام جدید کمیته تعیین وضعیت محکوم به پرداخت ۵ میلیارد و چهل میلیون ریال به کارگزار و ایجنتش شده است.

طبق قوانین توافق پورسانت بین بازیکنان و ایجنت ها معمولا ۳ تا ۱۰ درصد از اصل قراردادی است که خود بازیکن با باشگاه منعقد می کند و این عدد برای عیسی آل کثیر و ایجنتش، ۸ درصد است. طبق این قرارداد، عیسی آل کثیر باید ۸ درصد قرارداد دوساله اش با پرسپولیس که ۶.۳ میلیارد است را به ایجنت خود که تحت نظر کارگزاری معروف جابه جایی بازیکن است، پرداخت کند و این مبلغ به جز ضرر و زیانی که کمیته تعیین وضعیت در نظر گرفته است ۵۰۴ میلیون  تومان استاست.

عیسی آل کثیر ۷ روز فرصت اعتراض به این حکم را دارد، البته مهاجم پرسپولیس برای اعتراض باید مدارک محکمه پسندی داشته باشد و با توجه به این که قرارداد بازیکنان با ایجنت ها معمولا شفاف است، بعید به نظر می رسد آل کثیر دفاعی از خود داشته باشد. با این حساب ۷ روز دیگر حکمی که امروز صادر شده قطعی می شود و پس از این فرصت ۷ روزه هم مهاجم پرسپولیس ۴۰ روز فرصت دارد که این پول را پرداخت کند، در صورت پرداخت نشدن پول در این مدت یک مهلت قانونی ۷ روزه دیگر هم به این بازیکن می دهند تا پول را پرداخت و یا رضایت طرف مقابلش را بگیرد و در صورتی که این اتفاق نیفتد، عیسی آل کثیر نمی تواند برای تیمش بازی کند. بنابراین آل کثیر اگر روی این حکم اعتراض نزند، ۵۴ روز برای پرداخت این پول فرصت دارد و این به این معنی است که اگر تا ۱۷ دی ماه این قضیه حل نشود، مهاجم پرسپولیس نمی تواند تیمش را همراهی کند. یعنی از ۱۷ دی به بعد ایجنتی که علیه عیسی آل کثیر حکم گرفته به راحتی می تواند جلوی بازی او را بگیرد.

البته با توجه روابط موجود بین باشگاه و ایجنت آل کثیر و همین طور روابط آرکا ایرانیان با یحیی گل محمدی، بعید است عیسی آل کثیر در این قضیه تا پایان فرصت نهایی، رضایت شاکی خود را نگیرد. حمید مشهدی، شریک و همکار ولی خرسندی در آرکا ایرانیان مدیر برنامه یحیی گل محمدی است و تصور این که وقتی یحیی گل محمدی به آل کثیر نیاز دارد، ولی خرسندی جلوی بازی او را بگیرد، سخت است. احتمالا قبل از این که کار به ۱۷ دی و جلوگیری از بازی کردن عیسی آل کثیر برسد، این مشکل حل خواهد شد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها