|
کدخبر: 214281

استقبال عجیب شیرازی ها از تیم استقلال + عکس

اتفاقات قبل از بازی فجر سپاسی شیراز و استقلال قبل از شروع مسابقه پر رنگ شد و رفتارهای هواداران استقلال گلایه شیرازی های طرفدار تیم فجر را درپی داشت.

ورزش استقبال عجیب شیرازی ها از تیم استقلال + عکس

از لحظه ورود کاروان تیم استقلال تهران به شیراز، حاشیه‌های بازی دوتیم فجر شهید سپاسی و استقلال آغاز شد، گویی حواشی تیم‌های بزرگ سرخابی پایتخت هم با آنها در حال سفر است.

در بدو ورود کاروان استقلال به شیراز از میدان گل سرخ گرفته تا بلوار چمران شیراز و به ویژه در مقابل هتل محل اقامت، ازدحام بی سابقه و عجیب طرفداران آبی همه را غافلگیر کرد، طوری که اعضای تیم استقلال حدود یک ساعت درون اتوبوس محبوس شدند و در هنگام ورود به هتل نیز این ازدحام مشکلاتی را به وجود آورد.

ضمن آنکه این تجمع باعث ایجاد ترافیک شدید در بلوار شهید چمران شیراز شد.

در هنگام خروج بازیکنان از اتوبوس و ورود آنها به هتل، هیجان‌های افراطی برخی از هواداران آبی باعث مداخله نیروی انتظامی شد.

ازدحام هواداران آبی آنقدر زیاد بود که در نشست خبری اصحاب رسانه استان با سرمربی استقلال، مسئول رسانه‌ای باشگاه استقلال نسبت به عدم کنترل این شلوغی و خطر انتقال ویروس کرونا به بازیکنان، اعتراض رسمی باشگاه استقلال را نسبت به کوتاهی برگزار کنندگان این دیدار به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

رودی ژستد هم به شیراز رسید

درحالیکه خبرها حکایت از نرسیدن بازیکن جدید و فرانسوی استقلال به دیدار مقابل فجر سپاسی داشت، اما این بازیکن به همراه تیمش وارد شیراز شد و ضمن شگفتی از تجمع بی سابقه استقلالی‌های شیراز، در صفحه مجازی خود به انتشار تصاویری از این استقبال پرداخت.

ضمن آنکه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در نشست خبری خود، به بازی کردن رودی ژستد در مقابل تیم فجر اشاره کرد که در این صورت باید شاهد نخستین بازی ژستد برای استقلال در شیراز باشیم.

غربت فجر در شیراز

استقبال کم سابقه جمعی از مردم شیراز و سایر شهرهای استان از تیم استقلال، گرچه بیانگر خون گرمی و مهمان نوازی مردم استان فارس و شهر شیراز بود اما بسیاری از مردم و حتی پیشکسوتان فوتبال شیراز همچون غلامحسین پیروانی، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و سخن از تنهایی و غربت تیم فجر به میان آمد درحالیکه برخی دیگر با انتشار تصاویری از تیم محبوب شهر شیراز در فضای مجازی، از عبارت «فجر تنها نیست» سعی در ایجاد انگیزه بیشتر و انتقال روحیه به تیم فجر شهید سپاسی داشتند.

فضای مجازی نیز از پنجشنبه شب مملو از گلایه‌های شیرازی‌هایی شد که نسبت به استقبال عجیب و طرفداری عیان برخی‌ها در شهر شیراز نسبت به تیم استقلال گلایه کرده بودند.

آنها معتقد بودند که در هیچ کجای دنیا تیم‌های مهمان اینگونه در شهر تیم رقیب مورد استقبال قرار نمی‌گیرند و حقوق تیم میزبان در این شرایط کاملاً دیده می‌شود. انتظار طرفداران تیم فجر سپاسی از متولیان فرهنگی و ورزشی تبیین کردن رویه درست و فرهنگ سازی است و در عین حال قوانین نیز باید به گونه‌ای اجرا شود که تیم فجر در خانه خودش اینگونه غریب نباشد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها