|
کدخبر: 214208

مهاجم برزیلی جانشین سردار آزمون می شود

با جدی شدن جدایی ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ، این تیم روسی جانشینی برای او پیدا کرد.

ورزش مهاجم برزیلی جانشین سردار آزمون می شود

ه نقل از توئیتر Transfers۲۴hr، تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به دنبال جذب آرتور کابرال، مهاجم برزیلی بازل و برترین گلزن مسابقات لیگ سوئیس است.

کابرال می‌تواند جایگزین سردار آزمون شود که قراردادش با باشگاه سن پترزبورگ در تابستان به پایان می‌رسد. سردار می‌تواند زودتر از این در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم زنیت را ترک کند.

مهاجم ایرانی ۲۶ ساله زنیت توجه چند باشگاه از ۵ لیگ برتر اروپا را نیز به خود جلب کرده است. سه شنبه شب در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در تورین، جایی که زنیت برابر یوونتوس ۲ بر ۴ شکست خورد، استعدادیابان رم و فیورنتینا بازی این مهاجم ایرانی را از نزدیک تماشا کردند. آزمون در پایان بازی گل دوم پترزبورگ‌ها را به ثمر رساند.

آرتور کابرال ۲۳ ساله برای فصل سوم برای بازل بازی می‌کند. عملکرد این مهاجم هر فصل رو به بهبود بوده است، او در اولین فصل خود در لیگ سوئیس ۱۴ گل و فصل گذشته ۱۸ گل به ثمر رساند و دومین گلزن برتر لیگ شد. کابرال در این فصل با ۱۳ گل در ۱۲ بازی پیشتاز جدول گلزنان است. او در ۹ بازی لیگ کنفرانس ۱۰ گل دیگر به ثمر رساند. کابرال به تیم ملی برزیل دعوت شد، اما هنوز در مسابقات تیم ملی شرکت نکرده است.

کابرال تا سال ۲۰۲۳ با بازل قرارداد دارد. ترانسفرمارکت این بازیکن را ۱۵ میلیون یورو تخمین زده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر