|
کدخبر: 213723

نمی خواهند باز قهرمان شویم / آقای وزیر! به داد پرسپولیس برس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنان جدید این تیم ضعیف نیستند.

ورزش نمی خواهند باز قهرمان شویم / آقای وزیر! به داد پرسپولیس برس

پرسپولیس بعد از ۲ برد مقابل فولاد و نساجی، در گام سوم لیگ جدید مغلوب آلومینیوم اراک شد تا تیم گل محمدی فعلا از کورس مدعیان جا بماند. در این مورد و سایر مسائل مربوط به فوتبال با حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

به نظر شما دلیل باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم چه بود؟

در فوتبال پیش می‌آید که بازی یک تیم آن روز نگیرد و نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. تیم‌های بزرگ دنیا هم شکست می‌خورند و این چیزها طبیعی است. پرسپولیس اصلا روز خوبی نداشت و عملکرد تیم مناسب نبود. ولی تازه شروع لیگ است و می‌شود با کار بیشتر نواقص برطرف شود. ضمن اینکه به لحاظ روحی و روانی پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و این موضوع باید خیلی زود برطرف شود.

دلیل مشکلات روحی پرسپولیس را در چه چیزی می‌دانید؟

من فکر می‌کنم به مسائل مالی و مدیریتی برمی‌گردد. مدیری که نمی‌داند تا فردا سر کار است یا برکنار می‌شود؛ چطور می‌خواهد کار کند و پول بیاورد. پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد و اینکه وضعیت مدیرعامل و هیئت مدیره این باشگاه هم مشخص نیست اوضاع را بدتر می‌کند.

هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم نسبت به این موضوع انتقاد کردند.

خب کاملا حق دارند. وزیر ورزش باید هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند تا مشکلات به حداقل برسد. پرسپولیس به لحاظ مدیریتی و مالی مشکل دارد و تا وضعیت مدیریت باشگاه مشخص نشود؛ کاری از پیش نمی‌رود.   

یحیی گل محمدی در مصاحبه بعد از بازی مقابل آلومینیوم اعلام کرد بعضی‌ها می‌خواهند پرسپولیس موفق نشود و پروژه نابودی پرسپولیس را کلید زدند. شما با این موضوع موافق هستید؟

ببینید در سال‌های قبل هم همین بود. پرسپولیس ۵ سال در لیگ قهرمان شده و بهترین نتایج را گرفته و به همین دلیل خیلی‌ها می‌خواهند سد راه این تیم شوند. به جرات می‌گویم تمام ۱۵ تیم دیگر در لیگ برتر جلوی راه پرسپولیس سنگ اندازی می‌کنند و می‌خواهند جلوی قهرمانی این تیم را بگیرند.این تیم‌ها همه کاری می‌کنند تا پرسپولیس قهرمان نشود ولی پرسپولیس باید قوی تر از این صحبت‌ها باشد و محکم به کارش ادامه دهد.

بعضی‌ها معتقدند بازیکنان جدید پرسپولیس در حد این تیم نیستند و نسبت به بازیکنانی که جدا شدند ضعیف تر هستند.

این موضوع را قبول ندارم و به نظرم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند. این نفرات همگی شناخته شده بودند جزو بهترین‌های لیگ برتر به حساب می‌آمدند. این بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا هم هماهنگ شوند و هم خودشان را با شرایط تیم بزرگی مثل پرسپولیس وفق دهند.

در مورد تیم ملی هم صحبت کنیم. نظر شما در خصوص این اختلاف نظری که بین بعضی از بازیکنان تیم ملی مثل طارمی‌با اسکوچیچ به وجود آمده است؛ چیست؟

قطعا این مسائل به تیم ملی ضربه می‌زند و حاشیه برای ما سم است. بزرگترهای تیم ملی مثل باقری، ‌هاشمیان و همچنین مدیران فدراسیون باید این موضوع را حل کنند. اکثر بازیکنان ما در اروپا بازی می‌کنند و هم باهوش هستند و هم بسیار تاکتیک پذیر. شنیدم اسکوچیچ این حرف‌ها را در مصاحبه با یک رسانه کروات زده و شاید اشتباه در ترجمه یا شیطنت برخی از افراد باشد. در اینکه بازیکنان ما فوق العاده هستند شکی نیست ولی اسکوچیچ باید هرچه زودتر مصاحبه کند تا سوء تفاهمی‌که به وجود آمده برطرف شود.

در مورد توئیت طارمی‌چه نظری دارید؟

کاش مهدی این صحبت‌ها را فعلا نمی‌کرد. من با طارمی ‌کار کردم و او را کاملا می‌شناسم. غیر از اینکه او بسیار فوتبالیست با کیفیتی است؛ علاقه زیادی به ایران دارد و عاشق کشورمان است. مهدی همواره با تمام وجود برای تیم ملی بازی کرده و جزو بازیکنان کلیدی ما به حساب می‌آید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر