|
کدخبر: 213566

ستاره سابق استقلال اوکی داد / می خواهم به تیمم برگردم

کاپیتان اسبق استقلال گفت: پس از اینکه در این چند سال به نبود مدیریت کاربلد انتقاد کردیم بالاخره استقلال با مدیرانی کاردان اداره می شود که مشخص می کند الان دیگر وقت موفقیت این تیم است.

ورزش ستاره سابق استقلال اوکی داد / می خواهم به تیمم برگردم

در آستانه چهارمین دیدار تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر با یکی از کاپیتان های اسبق باشگاه استقلال که ظرف فصول اخیر همواره کاندیدای همکاری با کادر فنی و سرمربیان این تیم بوده همکلام شدیم. پیروز قربانی درباره بازی پیش رو استقلال مقابل فجر، همچنین شرایط مدیریت و حضور احتمالی خود در کادر فنی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

    باتوجه به اینکه به درگیری خودم در تیم رایکا بابل در لیگ آزادگان، نمی‌توانم مسابقات استقلال را به طور دقیق ببینم ولی پیگیری نتایج هستم و خوشحالم که این تیم توانسته سه برد متوالی کسب کند.

این سه پیروزی چه تاثیری در وضعیت روحی تیم خواهد داشت؟

    قطعاً اعتماد به نفس تیمی را بالا می‌برد و دست کادرفنی را باز می گذارد تا با استرس و فشار کمتری برای آینده برنامه ریزی کنند.

شما بارها با استقلال در شهر شیراز به میدان رفته اید مسابقه این هفته مقابل فجر را چطور پیش بینی می کنید؟

    به هر حال تیم فجر این فصل به لیگ برتر آمده و انگیزه‌های زیادی دارد. از طرفی بازی مقابل استقلال به خودی خود برای تیم مقابل ایجاد انگیزه می‌کند ولی روی کاغذ استقلال نباید مشکلی برای شکست دادن این تیم داشته باشد. امیدوارم استقلال بتواند چهارمین برد متوالی اش را هم در این دیدار کسب کند.

در فصل جدید لیگ برتر پیشنهادی برای همراهی مجیدی در کادر فنی نداشتید؟

    خیر. من برای تیمی که این فصل وارد لیگ برتر شده پیشنهادی نداشتم.

دوست ندارید به کادر فنی استقلال اضافه شوید؟

    به هر حال کار ما مربیگری است و البته که دوست دارم در استقلال مربیگری کنم ولی فعلاً این حرفه را به شکلی دیگر دنبال می کنم تا ضمن کسب تجربه و برنامه‌ریزی برای آینده به اهدافم برسم. در حال حاضر همه تمرکزم برای رسیدن به نتایج مطلوب در تیم خود است. به هر حال یک تیم فوتبالی به شدت سرمربی اش را درگیر خودش می‌کند.

اما هواداران استقلال همواره از احتمال حضور شما در کادر فنی استقبال کرده‌اند؟

    این باعث افتخار من است و امیدوارم بتوانم روزی دوباره با باشگاه استقلال همکاری کنم.

بسیاری از پیشکسوتان استقلال بارها عنوان کرده‌اند که کادر فنی این تیم یک کریم باقری کم دارد و اغلب هواداران از پیروز قربانی به عنوان کسی که می‌تواند جایگاه کریم باقری در کادرفنی استقلال را پر کند یاد می کنند. شما می توانید چنین جایگاهی در کادر فنی استقلال داشته باشید؟

    اولاً این باعث افتخار من است که مرا بازیکن بزرگی همچون کریم باقری مقایسه می کنند ولی هرکسی در فوتبال و در کار مربیگری جای خودش است. اگر قسمت باشد و من هم روزی در استقلال حضور پیدا کنم با روش خودم کار می کنم.

شما هم روحیه برخورد فیزیکی بازیکنان را دارید؟ گاهی دیده شده کریم باقری برای آرام کردن جو درونی تیم با بازیکنان پرسپولیس برخورد فیزیکی می کند؟

    اجازه بدهید به این سوال جواب ندهنم و این گونه بگویم که مربیگری کاری است که روانشناسی خاص خودش را دارد. شما باید نحوه برخورد با بازیکنان را بلد باشید. باید طوری با فوتبالیست رفتار کنید که بازیکن را شیفته خودتان کنید. منظورم از شیفته خود کردن یعنی نوعی رفاقت صمیمانه که حتی اگر حرف درشتی هم به بازیکن زدید یا خواستید تنبیهش کنید، بداند که برای خیر و صلاح خودش است. اینها جزو رفتارهای ذاتی است و اکتسابی نیست.

قبول دارید فرهاد مجیدی هم نوعی رفاقت و صمیمیت را بین خود و تیمش ایجاد کرده؟

   بله. ما که از بیرون می بینیم مشخص است که بین بازیکنان و سرمربی تیم استقلال یکجور رفاقت و دوستی صمیمانه به چشم می خورد. این را می‌توان پس از به ثمر رسیدن گل ها بیشتر حس کرد.

صحبتی درباره اوضاع کلی استقلال دارید؟

    باید بگویم پس از اینکه در این چند سال به نبود مدیریت کاربلد انتقاد کردیم بالاخره استقلال با مدیرانی کاردان اداره می شود که مشخص می کند الان دیگر وقت موفقیت این تیم است. چون افرادی در باشگاه هستند که به وضعیت نابسامان آن سروسامان داده اند. فقط امیدوارم که این مدیریت ثبات داشته باشد.

از اوضاع و احوال تیم خودتان چه خبر؟

    تلاشمان را در بابل انجام می‌دهیم تا انشاالله نتایج مطلوب را کسب کنیم. فعلاً از سه بازی انجام شده با رایکا ۲ بازی بیرون خانه را مساوی کردیم و یک بازی خانگی را با برد پشت سر گذاشتیم. تقریباً می‌شود گفت نتایج مان معقول بوده و سعی داریم تیم مان را هفته به هفته بهتر کنیم.

منبع: روزنو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها