|
کدخبر: 211071

باز هم قهرمان می شویم / الهلال را فراموش کردیم

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس هواداران با محبتی دارد که حتی هنگام شکست هم پشت تیم خود را خالی نمی‌کنند و به نظر من همین حمایت‌ها گارانتی قهرمانی‌های تیم ماست.

ورزش باز هم قهرمان می شویم / الهلال را فراموش کردیم

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان یکی از خوب‌های این تیم بود. شاید پیروزی پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی آن هم پس از شکست و حذف از لیگ قهرمانان آسیا از نان شب هم واجب تر بود که برای این تیم پرطرفدار در اهواز اتفاق افتاد.

مهدی شیری در این دیدار ضمن انجام وظایف دفاعی در امور تهاجمی نیز مشارکت دائمی داشت و توانست عملکرد قابل قبولی به جای بگذارد. بر همین اساس بد ندیدیم گپ و گفتی با او داشته باشیم:

قبول داری نیمه اول در اهواز خوب بازی نکردید؟

به هر حال بازی اول ما در لیگ برتر بود و در خانه حریف با تیمی منسجم بازی می‌کردیم. فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی است و تیم بسیار خوبی است. با این وجود حرف شما را قبول دارم که... (حرفش را قطع می‌کنیم)

شاید هنوز تحت تأثیر شکست تلخ در ریاض عربستان و برابر الهلال بودید؟

نه، بحث شکست مقابل الهلال گرچه تلخ بود اما سعی کردیم پیش از بازی با فولاد آن را فراموش کرده و با خودمان به رختکن این مسابقه نبریم. ضمن آن که فراموش نکنید ما مدت‌هاست بازی رسمی انجام نداده و در کوران مسابقات نیستیم.

فولاد خوزستان هم شرایط مشابهی با شما داشت. نداشت؟

بله، همین طور است. شما دیدید هر چه از بازی گذشت ما راحت و روان تر کار کرده و توانستیم در نیمه دوم تاکتیک‌های مربیان را اجرا کرده و خدا را شکر به پیروزی شیرینی هم برسیم. ما به این برد خیلی نیاز داشتیم و خوشحالم آن را در اولین بازی بدست آوردیم.

حرف از تاکتیک تیمی زدید. می‌خواهیم بپرسیم بین دو نیمه بازی با فولاد یحیی گل محمدی چه گفت که تیم شما ازاین رو به آن رو شد؟

به هرحال بحث‌های فنی انجام شد و آقا یحیی و مربیان سعی کردند اهمیت پیروزی در اولین بازی لیگ را به ما یادآوری کنند. ما در نیمه دوم توانستیم فوتبال مالکانه خود را اجرا کنیم و دیدید ۳ گل زدیم و شاید دو یا ۳ گل دیگر هم به تیم خوب و قابل احترام فولاد نزدیم.

اگر بخواهی این پیروزی را به یک نفر تقدیم کنی؟

به یک نفر نه بلکه به طرفداران با معرفت تیم تقدیم می‌کنیم. پرسپولیس خدا را شکر هواداران با محبتی دارد که حتی هنگام شکست هم پشت تیم خود را خالی نمی‌کنند و به نظر من همین حمایت‌ها گارانتی قهرمانی‌های تیم ماست.

هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشتید و البته رقیبان شما مثل استقلال، سپاهان و گل گهر هم بازی‌های خود را با پیروزی پشت سرگذاشتند. فکر می‌کنی کدامیک از این تیم‌ها رقیب اصلی شما در لیگ بیست و یکم برای تکرار قهرمانی باشند؟

همه این تیم‌ها قابل احترام هستند اما من فکر می‌کنم همه تیم‌ها رقیب پرسپولیس هستند. هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد با انگیزه فراوان می‌خواهد بهترین نتیجه را بدست بیاورد یا به قول معروف جلوی قهرمان لیگ امتیاز بگیرد. بنابراین هر هفته باید با قدرت مقابل حریفان ظاهر شویم و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.

بازی بعدی شما برابر نساجی مازندران است. این دیدار را چطور پیش بینی می‌کنی؟

هر بازی شرایط و سختی‌های خودش را دارد و نساجی مازندران هم از تیم‌های ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ماست که با انگیزه زیاد به تهران می‌آید. ما هم انشالله برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم تا دل هواداران پرشمار خودمان را شاد کنیم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر