|
کدخبر: 211036

چرا حامد لک به تیم ملی دعوت نمی شود؟

حامد لک هنوز موفق به رفع نقطه ضعف خود نشده است.

ورزش چرا حامد لک به تیم ملی دعوت نمی شود؟

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس که با رفلکس های سریع خود بارها دروازه پرسپولیس را در سخت ترین مواقع نجات داده و مانع از شکست تیمش شده، همچنان از یک نقطه ضعف بزرگ در نوع گلری اش رنج می برد که پس از گذشت بیش از یک فصل هنوز موفق به برطرف کردن آن نشده است.

بی شک مهم ترین نقطه ضعف سنگربان با تجربه پرسپولیس در بازی با پا است. آن هم در شرایطی که نوع و سیستم بازی پرسپولیس یحیی گل محمدی بازی با دروازه بان و بازیسازی از همان عقب زمین است و به همین دلیل وقتی مدافعان و هافبک های دفاعی توپ را به لک می سپارند، او نه تنها در بیشتر مواقع توپ برگشتی را برای مهاجمان تیمش در نقطه درست ارسال نمی کند بلکه هر لحظه این هراس را بین هواداران پرسپولیس ایجاد می کند که ممکن است به اشتباه مهاجمان حریف را صاحب توپ کند.

البته این مشکل در روزها و بازی های ابتدایی لک بیشتر دیده می شد و به نظر می رسد داوود فنایی تلاش زیادی برای رفع این مشکل داشته اما این ضعف به طور کامل پوشش داده نشده است.

از این رو به نظر می رسد دروازه بان باتجربه پرسپولیس که سال ها برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس تلاش کرد، می تواند با تمرینات اختصاصی بیشتر این ضعف را به حداقل برساند چرا که بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند لک اگر این ضعف خود را پوشش دهد می تواند به یک گلر شش دانگ در فوتبال ایران تبدیل شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها