|
کدخبر: 206126

فرهاد هر طور شده این مدافع را می خواهد

شرایط استقلال به گونه‌ای است که باید به هروویه میلیچ، مدافع کروات فصل پیشش فکر کند.

ورزش فرهاد هر طور شده این مدافع را می خواهد

فرهاد مجیدی پیش از باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی امید زیادی داشت تغییری در تیمش نداشته باشد؛ او می‌گفت به غیر از مهدی قایدی بازیکن دیگری نباید از این تیم جدا شود. فرهاد در اندیشه این بود که شالکه اصلی را حفظ کند و بعد با یکی دو خرید، این تیم را تبدیل به مدعی قهرمانی کند.

سرمربی استقلال در این مسیر حتی دست به تهدید زد و گفت اگر بازیکنی غیر از قایدی از استقلال جدا شود او استعفایش را می‌نویسد و می‌رود. به غیر از قایدی، اما ستاره‌های زیادی از استقلال جدا شدند و فرهاد مجیدی هم در تیم ماندنی شد. با این حال مربی جوان استقلال تسلیم نشد و با خریدن قریب به ۱۰ بازیکن سعی در پیاده کردن اندیشه هایش دارد.

در این میان به فرهاد مجیدی و استقلال چندین شوک هم وارد شد که مهمترینش خروج مهدی قایدی و مسعود ریگی بود. هرچند این تمام ماجرا نیست، چون با رفتن محمد نادری و قطع همکاری با هروویه میلیچ، سمت چپ استقلال هم بحران عجیبی را تجربه می‌کند. فرهاد مجیدی برای این پست ابوالفضل جلالی را خریده، ولی او مصدوم از آب درآمده و شایعه شده تا چندماه نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. فرهاد مجیدی در این پست یکی دو بازیکن جوان مثل متین کریم زاده دارد، ولی خودش به خوبی می‌داند کریم زاده با توجه به تجربه کمی که دارد جوابگوی نیازش برای این پست نیست.

حالا، اما به نظر چاره‌ای برای استقلال باقی نمی‌ماند غیر از اینکه دوباره به هروویه میلیچ کروات فکر کند. این مدافع – هافبک کروات تمامی ویژگی‌های لازم برای بازی در سیستم ۲-۵-۳ استقلال و فرهاد مجیدی را دارد. درست است که او به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از استقلال رفته و از مدیریت این باشگاه دلخور است، ولی عمده‌ترین دلیل خروجش از استقلال بازی رسیدن به محمد نادری و نیمکت نشینی در این تیم بود. حال که محمد نادری جدا شده، خرید جدید استقلال مصدوم از آب درآمده و میلیچ هم هنوز با تیم جدیدی قرارداد نبسته، بهترین فرصت برای مجیدی و استقلال است تا او را به تهران برگردانند. اینطوری نه تنها مانع از تشکیل پرونده‌ای جدید در فیفا علیه شان می‌شوند بلکه زخم سمت چپ خط دفاعی استقلال هم تا اطلاع ثانوی ترمیم می‌شود و یکی از نگرانی‌های فرهاد مجیدی برطرف می‌شود.

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها