|
کدخبر: 206037

گزینه خارجی استقلال را بشناسید / ماشین گلزنی در راه تهران

یک سایت کروات اعلام کرد مهاجم تیم لیون سیتی سنگاپور مد نظر استقلال قرار گرفته است.

ورزش گزینه خارجی استقلال را بشناسید / ماشین گلزنی در راه تهران

بحث جذب یک هافبک و یک مهاجم خارجی توسط استقلالی‌ها از روزهای گذشته داغ شده و بسیاری از طرفداران فوتبال به این موضوع پرداخته‌اند. از این رو مجیدی نام چند بازیکن را به مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه اعلام کرده و قرار است او برای جذب آنها اقدام کند.

در چنین شرایطی یک سایت کروات نام یکی از بازیکنان مد نظر استقلال را فاش کرده است. سایت germanijak کرواسی اعلام کرده که «استیپه پلازیبات» مهاجم کروات تیم لیون سیتی سیلورز سنگاپور مورد توجه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال قرار دارد و با وی مذاکراتی شده است.

استیپه-پلازیبات

این بازیکن ۳۲ ساله فصل گذشته با ۱۴ گل زده آقای گل لیگ سنگاپور شد و آمار قابل توجهی را در این تیم ثبت کرده است. او در مجموع ۶۴ بار برای تیم سنگاپوری به زمین رفته، ۵۹ گل زده و ۲۲ پاس گل داده است.

نکته قابل توجه اینکه اینکه سایت ترانسفر مارکت هم در بخش مربوط به شایعات نقل و انتقالات خود هم از استقلال به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن کروات نام برده است.

سایت کروات germanijak همچنین اعلام کرده که او با رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس نسبت فامیلی هم دارد و حالا مد نظر استقلال قرار گرفته است.

چندی قبل از پلازیبات به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله نام برده می‌شد و حالا رسانه‌های کروات او را مد نظر استقلال خوانده‌اند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها