|
کدخبر: 206043

اشک های مادر بازیکن استقلال به خاطر یزدانی + عکس

کسب دو مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد توسط حسن یزدانی و امیرحسین زارع بازتاب های فراوانی میان چهره‌های ورزشی و غیرورزشی داشت.

ورزش اشک های مادر بازیکن استقلال به خاطر یزدانی + عکس

تیم ملی کشتی آزاد شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. کسب دو مدال خوش رنگ طلا توسط حسن یزدانی و امیرحسین زارع، بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت و چهره های ورزشی، فوتبالی، سیاسی، هنرمندان و... با انتشار پست و استوری های مختلفی در صفحات شخصی خود، این دو طلای ارزشمند را تبریک گفتند.

ابتدا حسن یزدانی توانست در یک کشتی انتقامی، دیدنی و نفس گیر از سد تیلور آمریکایی بگذرد. یزدانی که پیش از این در سه رقابت کار را به تیلور باخته بود، توانست انتقام شیرینی از این کشتی گیر زیرک و باهوش بگیرد. دلاور مرد کشتی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۷، قهرمانی جهان ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۳ بار مغلوب تیلور شده بود و این بار در یک کشتی انتقامی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد این کشتی گیر آمریکایی گذشت و طلای جهانی را از آن خود کرد.

دیگر طلایی کشتی ایران، امیرحسین زارع بود. او که تنها ۲۰ سال دارد، در دیدار فینال به مصاف گنو پتریاشویلی کشتی‌گیر پرافتخار گرجستانی رفت. این کشتی گیر آملی در دیدار نیمه نهایی رقابت های المپیک توکیو به همین حریف گرجستانی خود باخته بود و این بار در دیداری انتقامی با نتیجه ۹ بر ۲ حریف خود را در هم کوبید و طلای جهانی را از آن خود کرد.

کسب این دو مدال طلا باعث شد تا کشتی ایران شبی فوق العاده را پشت سر بگذارد. یزدانی و زارع در حالی برابر ۲ حریف قدرتمند خود به پیروزی رسیدند که چند ماه پیش در المپیک به آنها باخته بودند. این پیروزی های بزرگ واکنش های زیادی نیز در فضای مجازی داشت و چهره های مختلفی پیام های تبریکی را در فضای مجازی منتشر کردند که با هم مرور می کنیم:

 علی دایی جزو نخستین افرادی بود که برای قهرمانی حسن یزدانی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت: یزدانی دل مردن ایران را شاد کرده است.

یحیی گل محمدی نیز از نخستین افرادی بود که این قهرمانی ها را تبریک گفت. او ابتدا پستی را بابت قهرمانی یزدانی منتشر کرد و پس از پیروزی زارع در فینال، یک استوری نیز برای کسب طلای او به اشتراک گذاشت.

مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی امید نیز نوشت: بعضی بردها خیلی دلچسبه...

وحید امیری نیز واکنش جالبی به قهرمانی یزدانی داشت. هافبک پرسپولیس با اشاره به فینال المپیک و شکست یزدانی از تیلور نوشته است: تو همون موقع هم که نقره گرفتی، طلا بودی قهرمان. ماشالله.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز با انتشار تصاویری از یزدانی و زارع و عبارت "زنده باد قهرمان"، کسب دو مدال ارزشمند طلای جهان را به این دو تبریک گفت.

مادر-نیک-نفس

زبیر نیک نفس بازیکن جدید استقلال نیز ویدیوی زیبایی به اشتراک گذاشته است. او کلیپی از لحظاتی پس از قهرمانی یزدانی را منتشر کرده که در کنار مادرش در حال تماشای مبارزه فینال بوده است. استرس و اشک شوق مادر زبیر نیک نفس نیز در نوع خود جالب توجه است.

حسین کنعانی زادگان مدافع الاهلی قطر نیز چند استوری را در رابطه با افتخار آفرینی های زارع و یزدانی به اشتراک گذاشت. او ویدیویی را در استوری خود منتشر کرده که نشان می دهد در حال مشاهده مبارزه یزدانی بوده است.

مهدی قایدی بازیکن ایرانی شباب الاهلی نیز ویدیویی را از لحظه پیروزی حسن یزدانی در اینستاگرامش منتشر کرده است که نشان می دهد او در حال تماشای مبارزه دیدنی با تیلور بوده است و خطاب به یزدانی نوشت: با غیرت حلالت

میلاد محمدی، مهدی عبدی، احسان حاج صفی و مهدی ترابی نیز تصاویری از حسن یزدانی را در اینستاگرام خود منتشر کردند. در این میان میلاد محمدی خطاب به یزدانی نوشت: افتخار ایرانی. یه ایران را خوشحال کردی.

سعید واسعی بازیکن تراکتور نیز ضمن تبریک این قهرمانی ها، ویدیوی جالبی را از محمد عباس زاده و عبدالله حسینی دو بازیکن شمالی تبریزی ها منتشر کرده که در حال رقص معروف مازندرانی هستند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها