|
کدخبر: 203699

شرایط بحرانی ستاره پرسپولیسی در امارات!

احمد نوراللهی وضعیت نامناسبی را در تیم جدیدش سپری می کند.

ورزش شرایط بحرانی ستاره پرسپولیسی در امارات!

احمد نوراللهی که با سروصدا و دلخوری زیاد هواداران پرسپولیس از این تیم جدا شد تا خلاف کنعانی زادگان به شکلی پنهانی راهی شباب الاهلی امارات شود، پس از گذشت چند هفته از لیگ امارات نه تنها نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کند بلکه رفته رفته دقایق حضورش در میدان کاهش پیدا کرده است.

هافبک موثر و ملی پوش سابق پرسپولیسی ها که بعد از پایان هفته اول لیگ امارات به شباب الاهلی پیوست، در هفته دوم توانست پس از چند روز تمرین، بازی در تیم جدید را تجربه کرده و از دقیقه ۶۲ و در حالی که شباب الاهلی با یک گل مقابل عجمان پیش بود، وارد ترکیب شود.

نوراللهی در هفته سوم هم همراه با مهدی قائدی که دومین خرید ایرانی این تیم محسوب می‌شود، از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی قرار گرفت و پس از ۹۰ دقیقه بازی تعویض شد و در نهایت این بازی مقابل تیم نه چندان مطرح العروبه با تساوی یک - یک به‌ پایان رسید.

در ادامه راه و در هفته چهارم، شباب الاهلی مقابل الشارجه به میدان رفت و نوراللهی در ترکیب اصلی حضور داشت اما عملکردش به گونه ای بود که بین دو نیمه جای خود را به قائدی داد.

درحالی‌که پیش بینی می شد هرچه از زمان حضور نوراللهی در شباب الاهلی بگذرد او بیشتر در ترکیب تیم جدیدش جا می افتد اما اوضاع برعکس پیش رفت و نوراللهی دقایق حضورش در زمین رفته رفته کمتر شد به گونه ای که در دیدار پنجشنبه‌ شب شباب الاهلی برابر الوحده سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی تصمیم گرفت او را روی نیمکت بنشاند و او را در دقیقه ۳+۹۰ راهی میدان کند.

این اتفاقات درحالی رخ می دهد که چند روز قبل شایعاتی درباره نارضایتی کادرفنی و مسئولان شباب الاهلی از جذب نوراللهی و جدایی زودهنگام این بازیکن ملی پوش از تیم جدیدش و همین طور لیگ امارات منتشر شد که سرمربی شباب الاهلی خیلی زود به این خبر واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد تا مشخص شود قرار است فعلا از نوراللهی استفاده کند اما نیمکت نشینی نوراللهی در دیدار با الوحده بار دیگر زمزمه هایی را مبنی بر جایگاه نامناسب هافبک ملی‌پوش ایران در ترکیب شباب الاهلی بر سر زبان ها انداخته است.

باید منتظر بود و دید وضعیت نوراللهی در تیم جدیدش به چه شکلی رقم می خورد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر