|
کدخبر: 198386

هافبک پرسپولیس راهی امارات شد! / ادامه تیره روزی های یحیی

اگر سوپرجام طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، پیش از ۱۴ مهرماه آینده برگزار شود، کمال کامیابی‌نیا به این بازی نخواهد رسید.

ورزش هافبک پرسپولیس راهی امارات شد! / ادامه تیره روزی های یحیی

ماجرای کمال کامیابی‌نیا یکی از داستان‌های جالب فوتبال ماست که خواندن آن در قالب یک گزارش خالی از لطف نیست.

پایان قرارداد و سفر به امارات

کمال کامیابی‌نیا که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده بود مدتی طولانی می‌شد که با مصدومیت از ناحیه مُچ پا دست و پنجه نرم می‌کرد. بر همین اساس این هافبک جنگنده به امارات سفر کرد تا در باشگاه ایرانیان دُبی فیزیوتراپی کرده و زیر نظر پزشکان حاذق هرچه زودتر از بند این آسیب دیدگی طولانی رهایی پیدا کند. این درحالی بود که در همان مقطع هم به او گفته بودند در ایران هم می‌تواند به درمان خودش عمل کند.

اولتیماتوم یحیی به بازیکنان آزاد پرسپولیس!

نفراتی چون احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری بازیکنانی بودند که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده و اقدامی جدی برای تمدید قرارداد نکرده‌ بودند. در این میان برخی بازیکنان مانند امیری و کامیابی‌نیا پیام داده بودند که به زودی به تهران آمده و قراردادشان را تمدید می‌کنند اما بقیه نفرات از جمله شیری، نوراللهی و عالیشاه (به دلیل بیماری کُرونا) حاضر به تمدید نشده بودند. همین مساله باعث شده که یحیی گل محمدی به مدیریت باشگاه پرسپولیس بگوید اگر نفرات نامبرده تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند سریعا نفراتی را جایگزین آنها کنند. او حتی لیست خریدی برای جایگزینی این افراد به سمیعی داده است.

در هر صورت باشگاه پرسپولیس به بازیکنان آزاد خود یک هفته مهلت داد تا اقدامی‌برای تمدید قراردادشان انجام دهند و در غیر اینصورت بازیکن دیگری در پست آنها به خدمت گرفته می‌شود. در نهایت شیری و عالیشاه تمدید کردند اما نوراللهی به امارات سفر کرد.

قرارداد ۳ ساله با بازیکن ۳۳ ساله!

کامیابی‌نیا اما همچنان در امارات به سر می‌برد منتهای مراتب وکیل این بازیکن با حضور در دفتر پرسپولیس، جلسه ای با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت، با رضایت و توافق طرفین، قرارداد کمال ۳۳ ساله به مدت سه فصل دیگر تمدید شد! کامیابی‌نیا قراربود تا سه روز بعد از تمدید قراردادش به تهران بازگردد و تمرینات خود را همراه با سرخپوشان دنبال کند اما چنین نشد و...

ارسال فیلم تمرینات اختصاصی از امارات

کامیابی‌نیا از روزی که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده هنوز سر تمرینات تیمش حاضر نشده است. او فیلم‌هایی از تمرینات و فیزیوتراپی خود را برای مربیان تیمش ارسال می‌کند تا از وضعیت این بازیکن با خبر شوند. اتفاقی که فقط می‌تواند در فوتبال ایران بیفتد و یک بازیکن به جای حضور در تمرینات تیمش و مشورت با پزشک باشگاه متبوع خود از راه دور فیلم ارسال کند!

حضور در تمرینات تیم نوراللهی و قایدی

نکته عجیب تر حضور کامیابی‌نیا در تمرینات تیم نوراللهی و قایدی است! هافبک سرخپوشان پس از چند روز حضور در باشگاه ایرانیان با مخالفت مسئولان این مجموعه مبنی بر انجام تمرین اختصاصی شد. از قرار معلوم کامیابی‌نیا برای استفاده از این مجموعه حاضر به پرداخت پول نشده بود تا نرم دوی خود را به طور اختصاصی انجام دهد.

کامیابی‌نیا با هماهنگی عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال تهران هنگام تمرین تیم تحت امرش با آنها تمرین می‌کرد اما باز هم مدیران باشگاه ایرانیان با این موضوع مخالفت کردند تا کامیابی‌نیا مجبور به ترک این مجموعه شود.

احمد نورالهی هافبک ملی پوش پرسپولیس که به تازگی به شباب الاهلی امارات ترانسفر شده است در جریان این موضوع قرار گرفت و مقدمات حضور کامیابی‌نیا برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود را فراهم می‌کند تا هم تیمی‌سابقش در پرسپولیس از مجموعه ورزشی این باشگاه استفاده کند.

از این رو کامیابی‌نیا به باشگاه شباب الاهلی امارات رفته و در آنجا دوران مصدومیت خود را پشت سر بگذارد!

نه استقلال تاجیکستان و نه سوپرجام!

درحالی که پرسپولیس پس از احمد نوراللهی با کمبود هافبک دفاعی با تجربه مواجه شده و رضا اسدی هم هنوز از آمادگی لازم برای حضور در ترکیب این تیم برخوردار نیست شنیده می‌شود کمال کامیابی‌نیا دو بازی حساس تیمش را از دست خواهد داد.

گویا این هافبک با تجربه نه به دیدار با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد و نه سوپرجام!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر