|
کدخبر: 196220

خرید های مجیدی فاجعست/ خدا به داد استقلال برسد

محمد نوری پیشکسوت استقلال در مصاحبه ای گفت: حتما مجیدی همه جوانب را سنجیده چون تک تک بازیکنانی که به استقلال آمده اند با نظر خود او بوده است.

ورزش خرید های مجیدی فاجعست/ خدا به داد استقلال برسد

محمد نوری پیشکسوت استقلال در مصاحبه‌ای به شدت انتقادی، روند نقل و انتقالات استقلال را نامناسب ارزیابی کرد:

متاسفانه استقلال امسال هم نقل و انتقالات را دیر شروع کرد و نتوانست بازیکنان تاثیرگذار خود را حفظ کند. علاوه بر این نفراتی هم که جذب استقلال شده اند اگرچه با نظر سرمربی آمده اند اما به نظر من در حد و اندازه استقلال نیستند و بازیکنان معمولی به حساب می آیند. یک تیم در وهله اول باید ستاره های خودش را حفظ کند اما متاسفانه استقلال بازیکنان کلیدی و مهمش را از دست داد و چند بازیکن معمولی و متوسط خرید. با این شرایط کار تیم در لیگ بعدی و به ویژه بازی با استقلال بسیار دشوار خواهد بود.

چرا استقلال باید بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار خود مثل قایدی، مطهری، میلیچ، دیاباته، نادری، ریگی و اسماعیلی را از دست بدهد و یک جایگزین در حد آنها هم نیاورد؟ با این شرایط می خواهیم برویم با الهلال بازی کنیم؟ الهلالی که در نقل و انتقالات تا توانسته ستاره های خارجی خرید و به اردوی خارجی هم رفته اما استقلال هنوز حتی نقل و انتقالاتش هم کامل نشده و نتوانسته یک بازیکن تاثیرگذار بخرد.با این شرایط واقعا خدا به داد استقلال برسد. مجیدی ریسک بزرگی کرده که در این شرایط مانده و هنوز کار می کند. عجیب است که چرا سرمربی تیم اجازه جدایی نفرات فیکس و تاثیرگذار را داده و چنین خریدهای معمولی هم انجام داده است.

حتما مجیدی همه جوانب را سنجیده چون تک تک بازیکنانی که به استقلال آمده اند با نظر خود او بوده است. به همین دلیل امسال هیچ جایی برای بهانه تراشی نیست و استقلال حتما باید قهرمان شود و یک جام بیاورد چون خود سرمربی تیم را بسته و همه چیز را در نظر گرفته است. شخصا همواره از فرهاد مجیدی حمایت کرده ام و باز حامی او هستم و امیدوارم بتواند به خوبی جواب اعتماد هواداران و پیشکسوتان استقلال را بدهد. امسال تیم را خود مجیدی بسته و توقع هواداران هم بالا است.

همانطور که گفتم الان هم حامی مجیدی هستم و معتقدم او بهترین گزینه برای سرمربیگری در استقلال است اما یک علامت سوال برایم وجود دارد که آیا مجیدی از نقل و انتقالات باشگاه راضی است که از مدیریت تشکر می کند؟ او همیشه انتقادات زیادی از مدیریت داشته اما الان که اوضاع به این منوال است سکوت کرده و کوتاه آمده است. البته شاید هم مجیدی می خواهد اوضاع را آرام کند اما به هر حال او با این بازیکنانی که به استقلال آمده اند کار بسیار سختی در فصل آینده دارد و باید بداند امسال هواداران استقلال به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر