|
کدخبر: 194679

شوک جدید در اردوی استقلال!

دقایقی پس از رسانه‌ای شدن خبر انتصاب جواد زرینچه تحت عنوان سرپرست جدید استقلال، خبردار شدیم او تمایلی به همکاری نداشته و می‌خواهد این سمت را نپذیرد!

ورزش شوک جدید در اردوی استقلال!

در حالی که حضور جواد زرینچه در ساختمان باشگاه استقلال و مذاکراتش با احمد مددی در نهایت منجر به صدور حکم سرپرستی برای این پیشکسوت شد خبردار شدیم جواد زرینچه تمایلی به همکاری نداشته و می‌خواهد از این سمت کناره گیری کند.

زرینچه ضمن تأیید این مسئله گفت: «من برای کمک به استقلال آمده بودم و دوستان در باشگاه از مدت‌ها قبل جهت فراهم شدن شرایط همکاری با من تماس گرفته بودند بنابراین به باشگاه رفتم تا درباره پیشنهاد سرپرستی مذاکره کنم. آقای مددی و سایر مدیران باشگاه لطف داشتند و حکم سرپرستی را به نام من زدند ولی حالا فکر می‌کنم با توجه به شرایط موجود و وضعیتی که هست، نمی‌توانم کمک چندانی به استقلال بکنم به همین خاطر ترجیح می‌دهم ضمن تشکر از مدیران باشگاه استقلال بابت اعتمادی که به من کردند، همچنان بیرون گود بنشینم و سمت سرپرستی را نپذیرم. این طوری هم برای من بهتر است و هم برای استقلال. جواد زرینچه از بچگی استقلالی بوده و دلش می‌خواهد این تیم همواره بدون کوچک‌ترین دردسری نتایج مطلوبی بگیرد حالا چه خودش در جمع آبی‌ها باشد و چه اینکه مسابقات را از پای تلویزیون تماشا کند. در حال حاضر شرایط از نظر خودم برای پذیرفتن سمت سرپرست مهیا نیست به همین خاطر برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و تصمیم دارم خودم را کنار بکشم.»

زرینچه گفت: شاید باورتان نشود ولی حتی حکم سرپرستی که باشگاه برای من صادر کرده را نیز داخل ساختمان استقلال گذاشتم و همراه خودم به درون اتومبیل نیاوردم. باز هم می‌گویم برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روز ۲۲ شهریور با ارائه یک نمایش مطلوب بتواند الهلال را از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار بزند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها