|
کدخبر: 194271

آخرین وضعیت شکایت النصر مشخص شد/ پرسپولیس در خطر؟

امیرعلی حسینی در خصوص مهلت ارسال لیست نهایی برای بازی در آسیا و ماجرای شکایت النصر توضیح داد.

امروز امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حاضر شد و هنگام خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا در خصوص مهلت اعلام لیست آسیایی گفت: ما تا سوم شهریور باید لیست اولیه و مدارک را به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم ولی طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا تا یک هفته قبل از بازی می‌توانیم لیست را تغییر بدهیم. یعنی بازیکنان جدید یا کادر فنی‌ای که به تیم اضافه یا کم بشوند را تا یک هفته قبل از مسابقات می‌توانیم تغییر دهیم.

او ادامه داد: مهلتی که فیفا برای پرداخت طلب کالدرون قائل شده، تقریبا آخرهای فصل نقل و انتقالاتی ما میفتد و می‌توانیم قراردادهایمان را ثبت کنیم ولی بعد از آن پنجره بسته می‌شود و باید طلب را پرداخت کنیم و اینطور نیست که فراموشش کنیم.

حسینی اضافه کرد: ما لیست ویزا و ثبت نام در لیگ قهرمانان آسیا را باید تا سوم شهریور ارسال کنیم ولی تحت هر شرایطی یک هفته قبل از بازی امکان تغییر وجود دارد. مثلا یک بازیکنی مصدوم می‌شود و می‌خواهد از لیست خارج شود و این امکان وجود دارد اما لیست نهایی باید یک هفته قبل از مسابقات ارسال شود.

او در خصوص ماجرای ادامه دار شکایت النصر گفت: احتمال برنده شدن النصر در شکایتش خیلی ضعیف است چراکه در دادگاه‌ها و مجامع مختلف این شکایت رفته و تا به حال به نفع باشگاه بوده و رای نهایی هم که توسط دادگاه عالی ورزش خواهد بود همینطور خواهد شد. ما جلسه استماع را داریم که کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه النصر و باشگاه پرسپولیس در این هفته به صورت آنلاین در آن شرکت خواهند کرد. آن‌ها حرف‌هایشان را می‌زنند و ما دفاع‌مان را انجام می‌دهیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم همینطور و باید منتظر رای نهایی باشیم. معمولا یک تاریخی را می‌دهند برای اعلام رای نهایی و آن را تمدید می‌کنند ولی جلسه استماع فردا است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها