|
کدخبر: 192718

نظر دون فابیو در مورد برنده توپ طلا

سرمربی مشهور ایتالیایی معتقد است جورجینیوی همه شایستگی های لازم برای توپ طلا را دارد.

ورزش نظر دون فابیو در مورد برنده توپ طلا

تابستان برای ایتالیایی ها رویایی بوده و پس از قهرمانی فوتبال ایتالیا در یورو ۲۰۲۰، این کشور در المپیک نیز فوق العاده خوش درخشید و صاحب مدال طلای دوی ۱۰۰ متر و نیز پرش ارتفاع شد که در تاریخ ایتالیا سابقه نداشت.

فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی در این مورد گفت: « هرگز تا این اندازه به ایتالیایی بودنم افتخار نکرده بودم. اول در فوتبال قهرمان شدیم و سپس در المپیک مدال های طلای خوبی گرفتیم. در فینال یورو و در ومبلی حاضر بودم و بسیار هیجان زده شدم و بارها از خوشحالی فریاد کشیدم. واقعا روزهای خاطره انگیزی بود.»

شانس بالای مسی برای توپ طلای ۲۰۲۱: « اگر قرار به لحاظ کردن شایستگی عمومی باشد، توپ طلا باید به جورجینیو برسد و نه بازیکنی دیگر. او با ایتالیا فاتح یورو ۲۰۲۰ شد و با چلسی توانست لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا را فتح کند. جورجینیو همراه دوناروما بهترین بازیکن ایتالیا بود.»

مسی در پی اس جی: « پس از بحران پاندمی کرونا، حالا ثروتمندترین باشگاه های دنیا مالکانی عرب یا روس دارند. مسی ترجیح داد راهی پی اس جی شود و پاریس حالا کعبه جدید است. خوشبختانه با بایرن مونیخ همچنان فوتبال خردمندان باقی مانده و هرچند ناگلزمان شروع خوبی نداشته ولی ایده های جدید او در تیم نمود دارد.»

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها