|
کدخبر: 186612

چرا کاپیتان پرسپولیس در دربی پنالتی نزد؟

در شرایطی که گفته می‌شد احمد نوراللهی از زدن پنالتی مقابل استقلال خودداری کرده اکنون بخش دیگری از این ماجرا افشا شده است.

ورزش چرا کاپیتان پرسپولیس در دربی پنالتی نزد؟

نزدن پنالتی توسط احمد نوراللهی و عدم قرار گرفتن نام این بازیکن باتجربه حتی در بین پنج بازیکن ابتدایی زدن پنالتی به یک حاشیه دوباره برای شماره هشت سرخ‌ها تبدیل شده است.

گفته شده بود که نوراللهی علیرغم درخواست کادرفنی برای زدن پنالتی از این ماموریت سر باز زده و با توجه به آخرین تجربه پنالتی استقلال در دربی جام حذفی و حواشی مربوط به آن، اعلام کرده قادر به انجام آن نیست.

اکنون یکی از بازیکن پرسپولیس به دفاع از هم‌تیمی خود پرداخته و موضوع را به این شکل توضیح می‌دهد: وقتی زمان زدن پنالتی شد احمد در جمع ما و در گفتگو با کادرفنی نبود. او برای انجام مراسم پنالتی و مشخص شدن دروازه و قرعه‌کشی این موضوع در کنار وریا غفوری و داور مسابقه حضور داشت و اصلا آقا یحیی نام او را در لیست پنج نفره قرار نداده بود. برای من مشکلی نیست که ماجرا را به شکل دیگری بگویم اما خدایی او اصلا چنین بحثی را مطرح نکرد که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند پنالتی‌ بزند و از اینکه چنین شایعه‌ای علیه او مطرح شد خودمان هم تعجب کردیم. البته قطعا خودش بعدا در اینباره توضیح خواهد داد اما چیزی که بود او در زمان مشخص شدن نفرات پنالتی‌زن توسط آقا یحیی در کنار ما حضور نداشت و قرعه کشی دروازه می‌کرد و کادرفنی خودش پنج پنالتی‌ زن را مشخص کرد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر