|
کدخبر: 192473

رودست رحمتی به گل محمدی! / کام سرخ ها تلخ شد

مهدی رحمتی در صحبت‌های تازه خود اتمام حجت کرده و گفته هیچ کسی اجازه جدایی از پدیده را ندارد.

ورزش رودست رحمتی به گل محمدی! / کام سرخ ها تلخ شد

رحمتی که دومین سال سرمربیگری در پدیده مشهد را آغاز کرده، در حالی پای به فصل نقل و انتقالات می‌گذارد که دوباره بازیکنان این تیم مورد توجه مدعیان لیگ برتر قرار دارند.

در شرایطی که پرسپولیس در یک سال گذشته دو ستاره این تیم یعنی میلاد سرلک و فرشاد فرجی را به خدمت گرفت، حالا علی نعمتی در تور کادرفنی پرسپولیس افتاده و گزینه این تیم برای خط دفاعی محسوب می‌شود.

او فصل گذشته نیز در آستانه پیوستن به جمع سرخپوشان قرار داشت اما قرارداد دو ساله با شهر خودرو (پدیده کنونی) سبب شد تا خود بازیکن و باشگاه خواهان فرصت مانور خاصی نداشته باشند و در نهایت نیز نعمتی به کارش در باشگاه مشهدی ادامه داد.

حالا اما نعمتی اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای دفاع مرکزی محسوب می‌شود و پس از جذب علیرضا ابراهیمی، کادرفنی پرسپولیس تأکید زیادی روی جذب او دارد. حتی نعمتی با حضور در باشگاه مذاکراتی هم با قرمزها انجام داد اما در نهایت همه چیز منوط به رضایت پدیده خواهد بود.

مهدی رحمتی در صحبت تازه خود گفته: «تمامی بازیکنان با ما قرارداد دارند و من هم تا زمانی که سرمربی این تیم باشم اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی‌دهم.» این به نوعی اتمام حجت برای باشگاه های مورد نظر محسوب می‌شود و بسیاری تصور می‌کنند که پرسپولیس باید به سراغ گزینه بعدی خود برود.

نکته مهم اینکه فصل گذشته نیز مهدی رحمتی تلاش کرد تا مانع از جدایی سرلک شود اما این انتقال رقم خورد و سرمربی پدیده تنها جلوی جدایی فرشاد فرجی تا نیم فصل را گرفت. حالا هم گفته می‌شود باشگاه پدیده درخواست رضایت نامه ۷ میلیاردی کرده که در صورت موافقت پرسپولیس، شاید رحمتی هم رضایت بدهد.

نکته مهم اینکه پرسپولیس در این سالها برای رضایت نامه بازیکنان رقمی پرداخت نکرده و به نوعی از خود بازیکن خواسته تا برای دریافت رضایت نامه اش تلاش کند و باید دید این فرمول برای علی نعمتی هم جواب می‌دهد یا خیر؟

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر