|
کدخبر: 191423

دلیل جدایی مسی از بارسا مشخص شد/ پای لاپورتا در میان است؟

لیونل مسی در مراسم خداحافظی اش رفتار بسیار سردی با خوان لاپورتا رئیس بارسلونا داشت. ویدیوی منتشر شده از ورودش به نوکمپ نیز حرف های زیادی در خود داشت.

ورزش دلیل جدایی مسی از بارسا مشخص شد/ پای لاپورتا در میان است؟

پنجشنبه شب بود که جدایی لیونل مسی از بارسا تایید شد و باشگاه رسما اعلام کرد که همکاری طرفین به پایان رسیده است.

خوان لاپورتا وعده انتخاباتی بزرگش تمدید با لیونل مسی بود و نتوانست به قولش عمل کند. برخی معتقدند این بزرگترین افتضاح مدیریتی لاپورتا بود. برخی دیگر نیز بر این اعتقادند که لاپورتا از همان ابتدا می دانست که به دلیل بدهی های سنگین، باشگاه توان تمدید با مسی را ندارد ولی با وعده هایی دروغین توانست در انتخابات پیروز شود.

لیونل مسی دیروز در مراسم خداحافظی خود تایید کرد که پس از پیروزی لاپورتا با وی شام خورده و اطمینان یافته بود که قراردادش تمدید می شود ولی درست زمانی که آماده زدن امضای نهایی بود، به وی اطلاع داده می شود که به دلیل مشکلات مالی و عدم همکاری لالیگا، امکان تمدید نیست.

در ویدیوی منتشر شده از ورود لیونل مسی به نوکمپ برای شرکت در مراسم وداع، او با تمامی مسئولان در بیرون ورزشگاه دست می دهد، ولی نکته جالب، برخورد بسیار سرد او با لاپورتا بود. این دو تنها به یک دست دادن اکتفا می کنند و خبری از در آغوش گرفتن و صحبت دوستانه نبود. اتفاقی که در ماه های اخیر چندین بار شاهدش بودیم.

مسی در صحبت های اولیه خود در مراسم نیز هرگز به نام لاپورتا اشاره نکرد و در نشست خبری خود هم دو بار تاکید کرد، اطمینان ندارد باشگاه همه تلاشش را برای تمدید او به کار بسته باشد ولی از خودش مطمئن است که هر کار نیاز بوده را انجام داده است و وجدانش راحت است.

مسی همچنین گفت که لاپورتا به دلیل بدهی سنگین باشگاه تصمیم گرفت زوتر به جدایی او رسمیت ببخشد و زمان را تلف نکند و در پاسخ به سوالی در مورد گلایه از لالیگا صراحتا گفت که تقصیری متوجه لالیگا نیست و با خاویر تباس رئیس این اتحادیه هیچ مشکلی ندارد.

خیلی ها پس از مراسم به این باور رسیده اند که لاپورتا در واقع مسی را از بارسا اخراج کرده و به هواداران وعده های دروغین داده است. در واقع کسی که با وعده تمدید مسی برنده انتخابات شده بود، در نهایت رئیسی لقب گرفت که در دوره او مسی از بارسا جدا شده است.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها