|
کدخبر: 191420

آگوئرو نیامده رفتنی شد؟

غیبت سرخیو آگوئرو در بازی دیشب بارسا برابر یوونتوس به دلیل مصدومیت بود ولی انتظار می رفت حداقل در ورزشگاه حاضر شود. او ۱۰ هفته قادر به بازی نخواهد بود.

ورزش آگوئرو نیامده رفتنی شد؟

جام خوان گامپر همیشه آخرین بازی پیش فصل بارسلونا محسوب می شود و در آن از خریدهای جدید رونمایی می شود.

دیشب بارسا برابر یوونتوس به میدان رفت و با سه گل به برتری رسید تا جام همچنان در خانه بماند. غایب بزرگ این بازی لیونل مسی بود که دیگر عضوی از بارسلونا محسوب نمی شود و راهی پی اس جی خواهد شد. هواداران بارسا به حضور لیونل مسی در این بازی عادت داشتند ولی ساعاتی قبل از بازی، او در مراسمی ویژه از بارسا خداحافظی کرده بود.

در این بازی حتی بازیکنان مصدوم بارسا نیز حاضر می شوند و از روی سکو دیدار را به نظاره می نشینند ولی سرخیو آگوئرو خرید آرژانتینی جدید بارسا در ورزشگاه یوهان کرویف حضور نداشت تا غیبتش سوال برانگیز شود.

ساعاتی قبل از بازی اعلام شده بود که آگوئرو از ناحیه تاندون پا در تمرین صبح مصدوم شده ولی برای مثال بازیکنی چون کلمنت لنگله هم با وجود مصدومیت در ورزشگاه بود یا فیلیپ کوتینیو.

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که بارسلونا قصد فسخ قرارداد با آگوئرو را دارد. گویا ستاره آرژانتینی که از جدایی لیونل مسی ناراحت است نیز بی میل به جدایی نیست و مصدومیت اخیر او نیز نگرانی ها در بارسا را افزایش داده است. آگوئرو به دلیل همین مصدومیت تا ماه نوامبر(۱۰ هفته) قادر به بازی نخواهد بود.

در همین رابطه اما موندودپورتیوو ادعایی دیگر را مطرح کرده است؛ اینکه آگوئرو بدون کمک عصا نمی تواند راه برود و پزشکان توصیه کرده اند به پای راستش فشار نیاورد و این باشگاه بود که از وی خواسته بود در ورزشگاه برای تماشای بازی با یووه حاضر نشود.

 آگوئرو قصد دارد محترمانه از بارسا جدا شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، مصدومیت را بهانه خواهد کرد تا برای تیم به میدان نرود.

سه هفته تا پایان نقل و انتقالات باقیمانده و باید دید سرنوشت آگوئرو در بارسلونا خواهد بود یا او هم مثل رفیق صمیمی اش مسی جدا می شود

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر