|
کدخبر: 190930

توکیو ۲۰۲۰/ حذف پدیده کاراته ایران از المپیک!

حمیده عباسعلی با وجود کسب دو برد در مرحله گروهی، مجوز صعود به نیمه نهایی را نگرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

ورزش توکیو ۲۰۲۰/ حذف پدیده کاراته ایران از المپیک!

 حمیده عباسعلی که یکی از امیدهای مسلم کسب مدال در تیم ملی کاراته ایران بود، در روز پایانی المپیک روی تاتامی رفت و در گروه دوم با کاراته کاهایی از کشورهای الجزایر، سوییس، مصر و چین به رقابت پرداخت. با اینکه این کاراته کای ایرانی در وزن مثبت ۶۵ کیلوگرم استارت خوبی داشت و توانست ۴ بر صفر از سد حریف الجزایری عبور کند، اما در ادامه باخت او به رقیب سوییسی کار را پیچیده کرد.

مبارزه عباسعلی با رقیب مصری او که خیلی هم حساس و نزدیک پیش رفت، در نهایت با برتری ۹ بر ۷ کاراته کای ایرانی به پایان رسید تا او به یک قدمی کسب مدال و صعود به نیمه نهایی برسد.

دیدار مرگ و زندگی حمیده عباسعلی با حریف چینی برای او خوب پیش نرفت و مصدومیت شدید از ناحیه زانو با توجه به عمل جراحی که او حدودا یک سال قبل انجام داده بود، بار دیگر به سراغش آمد.

عباسعلی در شرایطی مبارزه را ۸ بر ۴ به رقیب چینی واگذار کرد که این باخت حکم به حذف او از مسابقات کاراته المپیک می داد.

در این گروه ۴ کاراته کا به جز حریف الجزایری ۲ برد کسب کردند، اما در امتیازشماری عباسعلی از سه نفر دیگر در رده پایین تری قرار گرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

او در حالی که اشک می ریخت، در کنار مربی اش لنگان لنگان تاتامی توکیو را ترک کرد تا حالا تمام نگاه‌ها به سجاد گنج زاده برای کسب اولین و شاید آخرین مدال کاراته ایران در ادوار المپیک باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها