|
کدخبر: 189513

برنامه روز نهم ورزشکاران ایران در توکیو

نهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی پیگیری می‌شود که دو ملی‌پوش کشتی فرنگی به همراه تیم ملی والیبال، تنها نمایندگان ایران در این روز خواهند بود.

ورزش برنامه روز نهم ورزشکاران ایران در توکیو

در نهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ورزشکاران کشورمان در دو رشته والیبال و کشتی فرنگی به میدان می‌روند.

مسابقات کشتی فرنگی از ساعت ۶: ۳۰ صبح شروع می‌شود؛ جایی که ایران دو نماینده خواهد داشت. در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست و در مرحله یک هشتم نهایی با آرمن ملکیان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لنور تیموراف از اوکراین و المورات تاسمرادف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده در دور اول و در مرحله یک هشتم نهایی با مین سئوک کیم از کره جنوبی کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی و میخایین لوپس از کوبا می‌رود. لوپس سه مدال طلای متوالی المپیک‌های پکن، لندن و ریو و پنج طلا و سه نقره مسابقات قهرمانی جهان را در اختیار دارد.

همچنین از ساعت ۱۵: ۳۰ و در رشته والیبال، تیم ملی ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، برابر ژاپن به میدان خواهد رفت. شاگردان آلکنو در دیدارهای قبلی به دو پیروزی دست یافته و متحمل دو شکست شده‌اند. شاگردان آلکنو در صورت برتری مقابل میزبان راهی مرحله بعدی می‌شوند، در غیر این صورت باید با المپیک ۲۰۲۰ وداع کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر