|
کدخبر: 184602

خداحافظی ملی پوش والیبال در ۲۸ سالگی!

بازیکن تیم ملی والیبال بعد از خط خوردن از لیست نهایی آلکنو تصمیم به خداحافظی گرفت.

ورزش خداحافظی ملی پوش والیبال در ۲۸ سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا فیاضی، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال که فصل نسبتا خوبی را در شهرداری ارومیه سپری کرده بود، با وجود قرار داشتن در لیست ۱۷ نفره آلکنو برای سفر به ایتالیا و حضور در لیگ ملت ها، فرصت زیادی برای بازی در این تورنمنت پیدا نکرد.

این بازیکن ۲۸ ساله که تجربه بازی در لیگ لهستان را هم دارد، بعد از بازگشت از ایتالیا هم تا روز اعلام لیست نهایی در اردوی تیم ملی حضور داشت.

شماره ۷ تیم ملی والیبال که انتظار داشته در لیست ۱۲ نفره آلکنو برای المپیک قرار بگیرد، از خط خوردن خود کاملا مایوس شده و خیلی زود تصمیم به خداحافظی گرفته است.

پوریا فیاضی که دی ماه امسال ۲۹ سالگی خود را جشن خواهد گرفت، شب گذشته با انتشار متنی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد:

"درود به شما مردم عزیز کشورم؛ پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است که چندین سال این افتخاربه بنده حقیر نائل شد، کمتر در زندگیم بغض گلوم فشار داده اما امروز به صورت خیلی عمیق‌تر. اگر اسم کوچکی هم دارم به برکت وجود و لطف شما بوده، چیزهای زیادی به‌دست آوردم که همواره بهشون افتخار می‌کنم اما اگر مصدومیت‌ها نبود مطمئنا کیفیت بسیار بهتری شاهد بودیند، امروز به ناچار باید به تاریخ بازی‌های ملی‌ام پایان دهم و با داشتن وقت بیشتر با کیفیت همیشگیم به استقبال بازی‌های باشگاهی خود بروم.

باز هم شکر خدای بزرگ، ممنون از تمامی عزیزان چه مربیان عزیز دوستان خوبم، خانواده و شما ملت بزرگ که همیشه مشوق و پشتیبان اصلی بنده بودیند، آرزوی سر افزاری برای شما و جامعه بزرگ والیبال در رده ملی."

به نظر می‌رسد این امکان وجود دارد که فیاضی با درخشش در بازی‌های باشگاهی سال‌های آینده به تیم ملی دعوت شده و از تصمیمی که گرفته، پشیمان شود چون هنوز از نظر سنی فرصت زیادی برای بازی در تیم ملی دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها