|
کدخبر: 183785

کمیته استیناف نتیجه بازی سایپا پیکان را برگرداند

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی صادر شده کمیته انضباطی برای بازی سایپا و پیکان را برگرداند.

ورزش کمیته استیناف نتیجه بازی سایپا پیکان را برگرداند

ایزد سیف‌الله‌پور عصر شنبه افزود: خوشبختانه پس از چند هفته پیگیری و اعتراض‌هایی که به حکم کمیته انضباطی در مورد بازی سایپا و پیکان از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر مطرح شده بود، کمیته استیناف نظر نهایی خود را اعلام کرد و نتیجه آن بازی همان ۲ – ۱ اعلام شد.

وی گفت: خوشبختانه با این حکم عادلانه نساجی یک پله دیگر در جدول صعود کرد و در رتبه سیزدهم قرار گرفت. تیم سایپا هم با کسر سه امتیازی که به امتیازات این تیم اضافه شده بود دوباره ۲۲ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: از ابتدا همین انتظار از کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال می‌رفت که حکمی عادلانه صادر کنند ، اما طولانی شدن روند رسیدگی به شکایت باشگاه پیکان سبب شده بود که چند تیم در بلاتکلیفی قرار بگیرند.

۲۶ اردیبهشت پس از این که تیم فوتبال پیکان در دو دقیقه پایانی تعویض ششم را انجام داد، تیم سایپا به کمیته انضباطی شکایت کرد و کمیته انضباطی در حالی که پیکان بازی را ۲ – ۱ برده بود، نتیجه را ۳ – ۰ به سود سایپا اعلام کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها