|
کدخبر: 179900

برد سخت سوئدی ها و صدرنشینی وایکینگ ها

سوئد با پنالتی امیل فورسبرگ از سد اسلواکی گذشت و با چهار امتیاز به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم راه پیدا کرد.

ورزش برد سخت سوئدی ها و صدرنشینی وایکینگ ها

تیم‌های سوئد و اسلواکی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گروه پنجم به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یان اندرسون با یک گل به برتری دست پیدا کردند.

تک گل این دیدار در دقیقه ۷۶ توسط امیل فورسبرگ از روی نقطه پنالتی زده شد و مارتین دوبراوکا دروازه‌بان اسلواکی با وجود تشخیص دادن جهت ضربه نتوانست ضربه مهاجم لایپزیش آلمان را مهار کند.

سوئد با این پیروزی چهار امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم جای گرفت. اسلواکی هم با متحمل شدن اولین باخت سه امتیازی ماند و فعلا در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های اسپانیا و لهستان برگزار کننده دیگر بازی این گروه خواهند بود.

یان اندرسون، سرمربی سوئد برای این مسابقه، این ۱۱ بازیکن را به ترکیب فرستاد: روبین اولسن، میکل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، مارکوس دنیلسون، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسون، کریستوفر اولسون، آلبین اکدال، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ و آلکساندر ایزاک.

در سوی مقابل استفان تارکوویچ این بازیکنان را در ترکیب اصلی اسلواکی جای داد: مارتین دوبراوکا، پیتر پکاریک، لوبومیر شاتکا، میلان اشکرینیار، توماش هوبوکان، پاتریک هروسوفسکی، یوراج کوچکا، مارتین کوشلنیک، مارک همشیک، روبرت ماک و اوندری دودا.​

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر