|
کدخبر: 179367

بیرانوند: این صعود اتفاق بزرگی نیست

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی معتقد است برای تیمی که دو دوره متوالی به جام جهانی راه پیدا کرده این صعود اتفاق بزرگی نیست.

ورزش بیرانوند: این صعود اتفاق بزرگی نیست

او در صفحه ی شخصی‌اش نوشته بالاخره شرایطی پیش آمد که کار برای تیم ملی سخت شده بود اما بچه‌ها تیم ملی به وعده‌ای که داده بودند عمل کردند و با چهار برد متوالی به دور بعدی بازی‌ها صعود کردند و نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. حالا نوبت یک برنامه‌ریزی اصولی و حمایت از تیم ملی است تا در آینده کار را به روزهای آخر نکشانیم. او در پایان این پیروزی و صعود را به ایرانی‌ها تقدیم کرد.

علیرضا بیرانوند در سه بازی در منامه در درون دروازه ی تیم ملی قرار گرفت. در این سه بازی تنها یک بار و در دیدار با هنگ کنگ دروازه‌اش باز شد. او هم چنین در دیدار با کامبوج روی نیمکت تیم ملی نشست تا امیر عابدزاده بازی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در گروه c را تجربه کند.

در مصاف با عراق علیرضا بیرانوند روی شوت از راه دور واکنش خوبی داشت و مانع از باز شدن دروازه ی ایران شد. در یکی دو صحنه هم با خروج‌های خوب خود ارسال بازیکنان عراقی از کناره‌ها را بی‌اثر کرد و در نهایت با چهار برد متوالی صعود ایران به دور بعدی بازی‌های مقدماتی را در کنار دیگر ملی پوشان جشن گرفت.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر