|
کدخبر: 177956

طعنه سنگین مدیرعامل سابق استقلال به وزیر پرسپولیسی

آنها که ستاره را سیاره می‌بینند، نمی‌خواهند استقلال موفق شود

ورزش طعنه سنگین مدیرعامل سابق استقلال به وزیر پرسپولیسی

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. او که از سوی فرهاد مجیدی به"عوام فریبی" و افزایش غیرمنطقی دستمزد بازیکنان استقلال متهم شده بود، ترجیح داد از کنار این اتهام بی‌تفاوت بگذرد و با یک کنایه ریز (خودی، غیرخودی و بی‌خودی) توپ را به زمین آذری جهرمی پرتاب کند!

احمد سعادتمند معتقد است در استقلال خیلی‌ها نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد.

فرهاد مجیدی در حمله به مدیران استقلال طی روزهای گذشته احمد سعادتمند را هم بی‌نصیب نگذاشت و مدعی شد قراردادهایی که در زمان او بسته شده برای این تیم به دردسری بزرگ تبدیل شده است.

حالا اما احمد سعادتمند در یک استوری اینستاگرامی مدعی شد خیلی‌ها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و در این بین به نظر می‌رسد اشاره او به آذری جهرمی، وزیر ارتباطات است. مدیرعامل استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

 سلام و درود به همه هواداران باشگاه پرافتخار استقلال، خیلی از عزیزان از من خواستند صحبت کنم اما در این مقطع منطق این است نمک به زخم استقلال نپاشم. اما این را حتما باید بگویم که خیلی‌ها اعم از خودی و غیرخودی و بی‌خودی نمی‌خواهند این باشگاه به روزهای اوجش برسد، کسانی که ستاره را سیاره می‌بینند و... اما فقط اتحاد و همدلی رمز موفقیت است.

سعادتمند_کنایه

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها