|
کدخبر: 177878

حمله مجدد سرمربی استقلال به وزیر، وزارت و مدیرعامل!

سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اتفاقات رخ داده در این باشگاه واکنش نشان داد.

ورزش حمله مجدد سرمربی استقلال به وزیر، وزارت و مدیرعامل!

فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: هواداران عزیز، احتمالا اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت برخی مسئولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده است که اسپانسر کم کار شود و مسئولان مورد حمایتِ معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.

خیلی تلاش کردم تا یک مشاور خوب خارجی را با کمک آقای علی نامداری به تهران بیاورم (بدون اینکه هزینه‌ای برای باشگه داشته باشد) اما به اطلاع می‌رسانم با وجود اعلام رسمی فدراسیون برای بلامانع بودن حضور خارجی‌ها در فصل بعد آقای مدیرعامل می‌گوید که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و نمی‌تواند تعهد بدهد!

با هیات مدیره هم صحبت کردم و آنها می‌گویند که مشکلات را به وزارت ورزش انتقال دادند اما پاسخی دریافت نکردند. از این به بعد مشکلات را با شما هواداران در میان خواهم گذاشت چون به اندازه کافی به مدیر و مسئول گفته ام اما حل نشده است، آنها ناراحت شده و طور دیگری موضع گرفته‌اند. خطاب به آنهایی که خیال می‌کنند با این کارشکنی‌ها من کنار خواهم رفت صریح و بدون تعارف بگویم که این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی را رقم زده‌اند.

 

 

ارسال نظر