|
کدخبر: 176731

عصبانیت شدید سرمربی تیم ملی از زمین مسابقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از شرایط محل برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در بحرین ابراز گلایه کرد.

ورزش عصبانیت شدید سرمربی تیم ملی از زمین مسابقه

دراگان اسکوچیچ ظهر امروز چهارشنبه ضمن حضور در نشست خبری قبل از نخستین دیدار دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ، بازدیدی هم از زمین چمن ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه بحرین، محل انجام بازی‌های تیم ملی ایران داشت.

اسکوچیچ در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری با اشاره به عدم انجام بازی‌های تیم ملی در تهران، اظهار کرد: ما از بازی‌های خودمان میزبانی نمی‌کنیم. ما از AFC خواستیم که زمین بازی را چک کند چون این مسابقه برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع نا امید هستیم.

او درباره شرایط زمین مسابقه گفت: من همین الان در مورد زمین صحبت کردم. این زمین واقعا خوب نیست. ولی می‌خواهم تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشند و به آنها اعتقاد دارم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید که صحبت های شما راجع به زمین بهانه باشد؟ گفت: من هیچ بهانه‌ای نمی آورم؛ ما قوی هستیم و همه تیم‌ها اینجا با ما روبه‌رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه ای وجود ندارد. اگر شما زمین را ببینید، چیزی را خواهید دید که من هرگز در زندگی ندیده‌ام. این یک بهانه نیست.

اسکوچیچ تاکید کرد: شما و بقیه تیم‌ها باید با ما رو‌به‌رو شوید و من فرار نمی کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید. اول که به اینجا آمدم، خواستم زمین را ببینم، اما به من اجازه ندادند. می‌توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر