|
کدخبر: 176566

هشدار جدی رئیس لالیگا به کودتاگران فوتبال اروپا

خاویر تباس در مورد مهم‌ترین مسائل روز صحبت کرده است.

ورزش هشدار جدی رئیس لالیگا به کودتاگران فوتبال اروپا

 

به نقل از AS، خاویر تباس در مصاحبه جدیدی که انجام داده، در مورد مسائل مختلف و داغی همچون جریمه باشگاه‌های سوپرلیگی، لیونل مسی و زین‌الدین زیدان صحبت کرده است. مصاحبه رئیس لالیگا را در زیر می‌خوانید:

همه ما بی‌صبرانه منتتظر تماشای دوباره فوتبال از داخل استادیوم هستیم. امروز جلسه‌ای در همین خصوص داشتیم، در ماه آگوست، توانایی پر کردن ۵۰% از ظرفیت استادیوم‌ها را خواهیم داشت، این عدد شاید به ۶۰% الی ۷۰% هم برسد.

 جریمه باشگاه‌های متعهد به سوپرلیگ اروپا

بارسلونا و رئال مادرید، بقیه اعضای جامعه فوتبالی اروپا را آشفته کرده‌اند. لقب منجی فوتبال به تازگی به ماجرا اضافه شده است؛ سوپرلیگ رویای دیرینه فلورنتیو (پرز) بوده است و هیچ ارتباطی به اثرات ناشی از کرونا که باشگاه‌های سوپرلیگی دست به دامان آن شده اند، ندارد. آنها می‌خواهند همه چیز پیرامون باشگاه‌های بزرگ بچرخد و بقیه باشگاه‌ها زانو زده، صف ببندند. این رئال مادرید و بارسلونا هستند که باید نگران باشند. من به شخصه نمی‌توانم لیگ قهرمانان اروپا را بدون آنها تصور کنم اما این اتفاقی است که احتمال رخ دادنش وجود دارد. احتمال جریمه نشدن این باشگاه‌ها وجود دارد اما احتمال محرومیت رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از حضور در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و آنها باید نگران باشند.

خروج زیدان

ترجیح می‌دادم زیدان را در لالیگا داشته باشیم اما اگر او رفته، به خاطر خوشحال نبودنش در رئال مادرید است. او به یکی از سفیران لالیگا تبدیل شود؟ به نظرم می‌خواهد در حرفه مربیگری به کارش ادامه دهد. از حرف هایی که زیدان در مورد پرز گفت، تعجب نکردم.

ام باپه در رئال مادرید

رئال مادرید می‌تواند با کیلیان ام باپه قرارداد امضا کند. این شدنی است. اما در حقیقت تمرکز آنها باید روی مسائل دیگری باشد، مسئله مثل گرت بیل که حقوق بسیار بالایی دریافت می‌کند. حضور ام باپه در فوتبال اسپانیا، برای لالیگا فوق العاده خواهد شد. اما اینکه یک باشگاه همزمان با هالند و ام باپه قرارداد امضا کند، از نظر من غیرممکن است.

لیونل مسی

به نظرم او می‌ماند. البته که ما برای نگه داشتن او قرار نیست هر کاری انجام دهیم. قوانین برای همه یکسان است. لالیگا سقف دستمزدها را تغییر نخواهد داد.

سرخیو راموس

دوست دارم راموس به کارش ادامه دهد اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

قهرمانی اتلتیکو مادرید

فکرش را می‌کردم که اتلتیکو مادرید نمی‌خواهد بیخیال رقابت شود. همین گونه هم شد، قهرمانی آنها برای این رقابت‌ها خوب است. این اتفاق برای اتلتیکو و هواداران این تیم عالی به حساب می‌آید. ظهور یک قهرمان متفاوت برای همه تیم‌ها خوب است.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر