|
کدخبر: 176440

عجیب ترین اتفاق دنیای تنیس به ثبت رسید!

«اوساکا نائومی» تنیسور ژاپنی یک روز پس از جریمه شدن به دلیل عدم حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی، از مسابقات آزاد فرانسه انصراف داد.

ورزش عجیب ترین اتفاق دنیای تنیس به ثبت رسید!

 

از تلویزیون ژاپن، «اوساکا نائومی» تنیسور ژاپنی که پیش از این عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن جهان را کسب کرده بود در مورد درگیریش با مشکلات روحی در سال‌های اخیر نوشت: «من از زمان مسابقات آزاد امریکا در سال ۲۰۱۸ دچار دوره‌های طولانی افسردگی شده ام و برای مقابله با آن واقعاً مشکل داشته ام.»

«من یک سخنران ذاتی نیستم و قبل از اینکه با رسانه‌های جهان صحبت کنم موج‌های بزرگی از اضطراب به سراغم می‌آیند.»

او افزود: «درحال‌حاضر مدتی را از میادین دور خواهم ماند، اما وقتی زمان مناسب باشد، واقعاً دوست دارم با مسئولان مسابقات همکاری کنم و در مورد راه‌های بهتر کردن اوضاع برای بازیکنان، مطبوعات و هواداران بحث کنم.»

اوساکا به وضوح گفته بود در کنفرانس‌های خبری بعد از بازی در مسابقات شرکت نخواهد کرد. او می‌گوید اغلب احساس می‌کند افراد در این جلسات هیچ توجهی به سلامت روان ورزشکاران ندارند.

وی بعد از انصراف در این رقابت‌ها هم در توییتر نوشت: «وقتی چند روز پیش پست می‌گذاشتم این وضعیت را نه تصور می‌کردم و نه چنین قصدی داشتم.»

او نوشت: «من فکر می‌کنم الان بهترین کار برای مسابقات، سایر بازیکنان و سلامت من این است که کناره گیری کنم تا همه بتوانند به تمرکز روی مسابقات پاریس برگردند.»

اوساکا پس از پیروزی در نخستین مسابقه خود در روز یکشنبه، اجازه مصاحبه در زمین را داد اما کنفرانس خبری خود پس از بازی را نادیده گرفت و در نتیجه ۱۵ هزار دلار جریمه شد.

سازمان دهندگان چهار تورنمنت گرند اسلم بعداً بیانیه‌ای صادر کردند و تهدید کردند که در صورت ادامه عدم حضور در کنفرانس‌های خبری، او را از مسابقات اخراج خواهند کرد.

ژیل مورتون، رئیس فدراسیون تنیس فرانسه به صورت آنلاین گفت: «ما برای اوساکا متأسف و ناراحت هستیم.»

او افزود: «خبر کناره گیری نائومی از رولان گاروس تأسف آور است. ما برای او بهترین آرزوها را داریم و امیدواریم زود و کامل خوب شود و منتظر حضور نائومی در مسابقات سال آینده ما هستیم.»

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها