|
کدخبر: 175899

عزیزی خادم: بودجه فوتبال ۵۲ میلیارد است

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بین این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان اختلاف به وجود آمده واکنش نشان داد.

ورزش عزیزی خادم: بودجه فوتبال ۵۲ میلیارد است

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در حاشیه مراسم امضاء تفاهمنامه فدراسیون فوتبال با جزیره کیش برای ساخت کمپ تیم‌های ملی اظهارکرد: این توافقنامه بین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و منطقه آزاد کیش است که کار بزرگی بود. در راستای آماده‌سازی تیم ملی زحمات زیادی کشیده شد و اردوی خوبی تا اینجا از لحاظ امکاناتی و لجستیکی برگزار شده است.

وی افزود: به هر صورت فدراسیون این نیاز را احساس می‌کرد با توجه به اینکه در حوزه منطقه خلیج‌فارس معمولا با تیم‌های عربی در رده‌های مختلف هم گروه هستیم، در راستای نگاه توسعه‌ای و ظرفیت‌ سنجی‌هایی و ظرفیت‌سازی هایی که برنامه‌ریزی کرده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای توسعه فوتبال و نگاه عدالت و توسعه‌ای استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بخشی از دیدارهای انتخابی ما در رده‌ها و حوزه‌های مختلف مقابل کشورهای حوزه خلیج‌فارس است و یکی از بهترین مکان‌ها که می‌تواند به ما کمک کند و زیرساخت‌هایش هم از سایر مناطق جلوتر است منطقه آزاد کیش است. از ماه‌های قبل صحبت کرده و برنامه‌ریزی کرده بودیم. برهمین اساس این تفاهمنامه آماده شد و امیدواریم به یک موافقت نامه تبدیل شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد و بتوانیم برنامه‌ریزی کرده و کار عملیاتی - اجرایی را شروع کنیم.

عزیزی خادم افزود: نگاه فدراسیون فوتبال بر واقع‌گرایی و عملگرایی است. من هم بسیار خوشحالم. روز بسیار بزرگی برای فدراسیون بود و ان شالله بحث عملیاتی شدن و اجرایی شدن کمپ تیم ملی رقم بخورد که اتفاق میمون و مبارکی برای فوتبال ایران است.

وی درباره اینکه مهدی فروردین تاکید کرده بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته ۵۲ میلیارد است و ۲۰ میلیارد نیست و اینکه ۲۰ میلیارد دیگر از این مبلغ هم امروز واریز شده است، گفت: باید از زحمات نوبخت و همچنین علی عسگری، ریاست سازمان صدا و سیما که واقعا دلسوزانه پیگیر هستند تشکر کنم. طبق صحبتی که روز گذشته با سازمان مدیریت داشتیم این بخش واریز شد و احتمالا امروز در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. باید از رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه تشکر کنیم که انصافا کمک کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درباره این بودجه گفت: اکنون زمان اختلاف نیست و زمان همکاری است. امیدوارم همه کمک کنند و کنار هم قرار بگیریم تا دل مردم عزیزمان را در این شرایط اقتصادی شاد کنیم.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر