|
کدخبر: 173796

استقلال مهدی قایدی را می‌فروشد؛ خریداران به صف شوند

مسئولان باشگاه استقلال فروش قایدی را قطعی می‌دانند چرا که این بازیکن تنها یک سال با این باشگاه قرارداد دارد.

ورزش استقلال مهدی قایدی را می‌فروشد؛ خریداران به صف شوند

هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم ماجرای جدایی مهدی قایدی از استقلال جدی‌تر می‌شود. بازیکنی که اگر چه خبرهایی در خصوص پیشنهاد چند تیم خارجی به او مطرح شده است اما طبق اطلاعات به‌دست آمده تا کنون هیچ باشگاهی مکاتبه رسمی با استقلال برای خرید قایدی انجام نداده است. حتی تیم‌های قطری و مشخصا باشگاه الغرافه.

اما با این حال مسئولان باشگاه استقلال فروش قایدی را قطعی می‌دانند چرا که این بازیکن تنها یک سال با این باشگاه قرارداد دارد و در صورتی که آبی‌ها این بازیکن را ترانسفر نکنند عملا از انتقال بعدی او پولی نصیب استقلال نخواهد شد.

یکی از مسئولان استقلال در این خصوص می‌گوید: «مهدی قایدی تنها تا زمانی در استقلال حضور خواهد داشت که این در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.»

فرهاد مجیدی هم پیش از این اعلام کرده بود با قایدی شخصا صحبت خواهد کرد تا فصل بعد هم در استقلال حضور داشته باشد اما خود فرهاد هم می‌داند که بین درآمد ۲۰ تا ۳۰ میلیاردی از فروش قایدی و ادامه حضور این بازیکن در استقلال مدیران این باشگاه گزینه اول را انتخاب خواهند کرد.

با این حال تمام مذاکرات انجام شده برای انتقال این بازیکن به قطر و یا سایر کشورها فعلا در سطح مدیر برنامه‌های این بازیکن بوده و قایدی تا زمانی که استقلال در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد همچنان آبی پوش باقی بماند. البته مدیران استقلال در صورتی که پیشنهاد رسمی برای انتقال قایدی برسد تصمیم دارند تا اگر قراردادی هم با باشگاه خواهان به امضا رساندند بندی در آن بگنجانند تا این بازیکن مانند علیرضا بیرانوند بعد از چند ماه منتقل شود.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها