|
کدخبر: 172934

مروری بر تمام شکست‌ها؛ ۷ مقدس استقلال به ۷ رسید

فرهاد در سی و هشتمین حضور خود روی نیمکت استقلال، برای هفتمین بار طعم تلخ شکست را چشید.

ورزش مروری بر تمام شکست‌ها؛ ۷ مقدس استقلال به ۷ رسید

 

استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا فاصله‌اش با این تیم به ۱۱ امتیاز افزایش پیدا کند.

این سی و هشتمین حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال در سومین مقطع حضورش در این تیم بود که به هفتمین باخت منجر شد. مجیدی حالا در ۱۸ درصد بازی‌هایی که سکاندار استقلال بوده طعم تلخ باخت را چشیده است و برای دومین بار در دوران سرمربیگری‌اش ۲ باخت متوالی را متحمل شد.

باهم نگاهی به باخت‌های سرمربی استقلال خواهیم انداخت

بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۰ به انجام رسید. هر سه گل در نیمه نخست زده شد. آبی‌ها ابتدا گل خورده را جبران کردند اما در ادامه گل دوم را دریافت کردند و بازنده میدان شدند.

تک گل این بازی در نیمه دوم به ثمر رسید. استقلال در سیرجان موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست داد ولی از روی یک ضربه ایستگاهی و یک ضربه سر غافلگیر شد و بدون امتیاز از سیرجان به تهران بازگشت.

آبی‌پوشان در اهواز با برد کار خود را با گل آغاز کردند اما این گل در نیمه نخست پاسخ داده شد و نهایتا تیم ۹ نفره فرهاد مجیدی در دقیقه ۸۰ توسط مجتبی نجاریان گل دوم را دریافت کرد و بازنده آن مسابقه شد.

فینال جام حذفی و آخرین حضور فرهاد مجیدی در دومین مقطع حضورش در استقلال. در نیمه اول تیم تهرانی سه گل دریافت کرد و گل‌های نیمه دوم هم نتوانست استقلال را از شکست نجات دهد.

دور گروهی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۱. دومین باخت فرهاد به عنوان سرمربی در این مسابقات. استقلال ابتدا پیش افتاد. سپس باخت ۲ بر یک و سه بر ۲ را با تساوی عوض کرد اما نهایتا در دقیقه ۸۵ گل چهارم را دریافت کرد و بازی را با باخت پشت سر گذاشت.

نخستین و تنها شکست فرهاد مجیدی با فاصله بیش از یک گل در روزی که حریف یکی از گل‌ها را در نیمه نخست و یکی را در نیمه دوم به ثمر رساند. جالب است که این نخستین باخت فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی هم بود که به ثبت رسید.

و سرانجام نخستین شکست در شهرآورد. دومین باخت در ورزشگاه آزادی. سومین باخت در ماه اردیبهشت و حذف از کورس قهرمانی در لیگ برتر. تنها گل این بازی در نیمه دوم وارد دروازه استقلال شد.

حالا آمار فرهاد در ۳۸ بازی که روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی نشسته ۱۹ برد، ۱۲ مساوی و هفت باخت است. هفت مقدسِ آبی‌ها، هفتمین شکست خود را در شهرآورد دشت کرد.

باخت‌های یک بر صفر و ۲بر یک پرتکرارترین باخت‌های فرهاد مجیدی بوده است(۲بار).

چهار باخت در لیگ برتر، ۲ باخت در لیگ قهرمانان آسیا و یک باخت در جام حذفی برای فرهاد مجیدی تا به اینجا ثبت شده است.

۱۰ گل در نیمه اول و پنج گل در نیمه دوم در این باخت‌ها وارد دروازه استقلال شده است. در سوی مقابل چهار گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم توسط استقلال وارد دروازه رقبا در این مسابقات شده است.

حال باید دید باخت بعدی مجیدی در چه زمانی به سراغ او می‌آید. او تا به حال سه شکست متوالی را تجربه نکرده و به هیچ تیم و شخصی بیش از یک بار نباخته است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها