|
کدخبر: 171931

کاپیتان پرسپولیس فکر کرده بود لات قدیم است!

پیشسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سید جلال حسینی فکر می‌کرد حسین رمضان‌یخی است و می‌خواست همه را بزند.

ورزش کاپیتان پرسپولیس فکر کرده بود لات قدیم است!

 

مهدی فنونی‌زاده در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن پیش از برگزاری دربی تهران اظهارکرد: بازی بدی نبود، موقعیت‌هایی هم داشتیم اما استفاده نکردیم. ذوب‌آهن بسته بازی می‌کرد و البته نه اتوبوسی، آنها چشم‌شان به ضدحمله‌ها بود و از این روش هم استفاده کردند و به گل رسیدند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: از طرفی خستگی لیگ قهرمانان آسیا تیم را تحت تأثیر قرار داده بود. انجام ۶ بازی در ۲۰ روز و در آن شرایط آب و هوایی کار خیلی سختی است. البته مدافعان ما هم اشتباهاتی داشتند و ضعف خط دفاعی مشهود بود. بهتر بود از محمد دانشگر در بازی با ذوب‌آهن استفاده می‌شد. چند بازیکن مانند غفوری و فرشید اسماعیلی را هم به دلیل مصدومیت نداشتیم که مزید بر علت شد با اینحال ما کماکان پشت این تیم هستیم. در کل فکر می‌کنم فرهاد این بازی را فدای دربی کرد. او خوراکش دربی است. اگر در دربی ناداوری نباشد و به تیم ما ظلم نشود برنده بازی استقلال خواهد بود.

هافبک اسبق استقلال با اشاره به شرایط خاص دربی تهران، عنوان کرد: این بازی را کلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما دوست دارم استقلال برنده باشد. کری‌خوانی‌ها و شلوغ‌کاری‌های رسانه‌ای باعث می‌شود کیفیت این بازی از دست برود. دربی شرایط خاصی دارد. به عنوان مثال در آن بازی که اتفاقاتی بین سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی رخ داد، همه می‌گفتند تیم برانکو سرحال است و می‌برد اما دیدیم که در نهایت استقلال ۳ بر ۲ برنده شد یا در بازی رفت امسال استقلال تیم سرحالی بود اما اگر قائدی در دقیقه ۹۴ گل نمی‌زد پرسپولیس برنده بود. به هر حال امیدوارم بازی روز جمعه خوب و تماشاگرپسند باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس و اتفاقاتی که در پایان این بازی افتاد گفت: نمی‌دانم بر سه چه موضوعی دعوا شد اما بزرگان دو تیم نباید اجازه می‌دادند کار به اینجا می‌کشید. سیدجلال حسینی بزرگ‌ترین فرد زمین بود اما او به سینه همه می‌زد. فکر می‌کرد حسین رمضان‌یخی است و می‌خواست همه را بزند! در صورتی که او باید بزرگی کند و سایر بازیکنان را هم آرام کند. دو تیم شانس آوردند که در ورزشگاه تماشاگر نبود. باخت یا مساوی جنبه می‌خواهد. بازیکنان استقلال هم به ذوب‌آهن امتیاز دادند اما دعوا و جنجال نکردند و خیلی آرام به رختکن رفتند.

فنونی‌زاده در مورد برخورد کمیته انضباطی با خاطیان این مسابقه و اینکه اعلام شده اگر مورد حادی باشد حتی ممکن است پیش از دربی دستور موقت هم صادر کنند، اظهارکرد: باید ببینیم که روال چند سال اخیر چه بوده، اگر قبلا زود رأی می‌دادند باید الان هم سریعاً رأی را صادر کنند. اگر دیر رأی می‌دادند باید الان هم همین کار را انجام بدهند اما به نظر من حتی اگر قرار است بازیکنی از پرسپولیس به خاطر جنجال‌های بازی با سپاهان محروم شود، بهتر است محروم نشود.

وی افزود: حتی بازیکن ذخیره آنها هم محروم نشود بهتر است چون به خاطر این مسئله جنجال و بامبول درست می‌کنند و می‌گویند چون این بازیکن محروم شده ما نتیجه نگرفتیم. پرسپولیس همن الان دو بر صفر عقب است. استقلال در دربی محکوم به برد است. ان‌شااالله بازیکنان مصدوم هم به شرایط بازی برسند تا با تیم کامل در دربی حاضر شویم. این بازی برای استقلال ۶ امتیازی است چون علاوه بر اینکه ۳امتیاز به پرسپولیس نمی‌دهد، ۳ امتیاز هم از این تیم می‌گیرد و فاصله‌اش را کمتر می‌کند.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    این اقا خودش رمضون یخی وضعیت بعداز فوتبالش را یادش رفته

ارسال نظر