|
کدخبر: 171635

تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از هواداران ۲ تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حمایت خود زمینه تماشای بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر کرد.

ورزش تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس!

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان کرد: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای ۲ تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم‌ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد.

وی افزود: نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم‌ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم‌ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضورپررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می‌شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه‌های نیروی انتظامی است که با برنامه‌ریزی دقیق و استقرار اکیپ‌های انتظامی در هتل‌های اخنصاصی تیم‌ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای ۲ تیم و بازیکنان فراهم می‌کنند.

سرهنگ جواد درستکار تاکید کرد: هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل، حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است

 

 

منبع: پلیس

ارسال نظر